Viestinnän koulutukset

Järjestimme vuonna 2019 useita erilaisia viestinnän koulutuksia yhdistyksille ja piireille. Nämä koulutukset löytyvät tallenteina, eli niitä voi katsoa hyvin näin jälkikäteen. Koulutukset on tarkoitettu kaikille sydänyhteisössä toimiville viestinnästä kiinnostuneille. Yksittäisen koulutuksen kesto on maksimissaan tunti.

Verkkoluennon aihe Koulutuksen vetäjä
Voimavaralähtöinen viestintä – kuinka vaikuttaa valistamatta

Terhi Koivumäki
Sydänliiton ilmeen hyödyntäminen monipuolisesti (kuinka käytän mediapankkia, graafista ohjeistusta ja yhdistyskauppaa)

Eeva Hietalahti
Twitterin käytön perusteet

Katso verkkoluennon tallenne tästä.

Kirsi Airos
Mediasuhteiden hoito/mediakontaktointi

Esa Takala
Valokuvauksen vinkit, erityisesti somekäyttäjälle

Katso verkkoluennon tallenne tästä.

Anna Kara
Yritysyhteistyön tekeminen

Katso verkkoluennon tallenne tästä

Eeva Hietalahti

Jatkamme vuonna 2020 viestinnän koulutuksia tarpeiden mukaan. Suunnitteilla on mm. koulutus Facebookin käytöstä, vaikuttavan blogin tai artikkelin kirjoittamisesta tai verkkoluennon pitämisestä. Toiveita koulutuksista otamme mielellämme vastaan osoitteeseen tiedotus@sydanliitto.fi

Myös tulevien koulutusten kesto on aina maksimissaan tunnin ja ne pidetään netin kautta webinaareina. Koulutuksesta tehdään samalla tallennus, joka katsottavissa milloin tahansa.

Julkaisemme hyvissä ajoin ennen koulutusta alla olevan koulutuskuvauksen perässä linkin, mitä kautta koulutukseen pääsee osallistumaan. Osallistuminen ei vaadi erityisiä ohjelmia, ainoastaan nettiselaimen.

Ohje osallistumiselle:

Osallistuminen vaatii aina rekisteröitymisen kyseiseen tapahtumaan. Teet sen näin:

1. Paina kyseisen webinaarin kohdalla olevaa linkkiä
  2. Kirjoita sähköpostiosoitteesi sähköpostikenttään ja paina Rekisteröidy nyt -painiketta
  3. Täytä etu- ja sukunimesi ja lisää täppä  I agree… -kohtaan ja paina Vahvista rekisteröinti -painiketta
  4. Nyt rekisteröinti on valmis.
  5. Saat webinaariin liittymiskutsun sähköpostiisi ja siten pääset osallistumaan itse webinaariin.
  6. TÄRKEÄ – ÄLÄ KÄYTÄ INTERNET EXPLODER-SELAINTA KUN OSALLISTUT WEBINAARIIMME. Jotta webinaari toimisi sinulla kunnolla, sinun tulee käyttää uusinta mahdollisinta selainta joko Chrome-selainta (versiosta 57 ylöspäin tai Firefoxia (versiosta 52 ylöspäin).  Ks. ohjeet tämän sivun lopussa.

Mistä tiedän onko Chrome tai Firefox-selaimeni uusin ja päivitetyin?

1. Mene osoitteeseen klikkaamalla https://www.whatismybrowser.com/. Jos kaikki on kunnossa, saat viestin ’Your web browser is up to date.’.
  2. Jos sinulla on päivittämätön versio Chromesta tai Firefoxista, päivitä itse alla olevista linkeistä tai pyydä jotain tuttua it-osaajaa tekemään se puolestasi.
  3. Päivitä Chrome-selain https://support.google.com/chrome/answer/95414?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=en
  4. Päivitä Firefox https://support.mozilla.org/en-US/kb/update-firefox-latest-version

Lisätietoja koulutuksista eeva.hietalahti@sydanliitto.fi