Sydäntuotteet

Tarvitsetteko T-paitoja vaatetukseksi tai kenties yhdistykselle uutta roll-upia. Entä mistä löytyvät erilaiset oppaat tai adressit? Alta löydät listat tärkeistä osoitteista, mistä voit tilata yhdistyksellenne erilaisia tavaroita.

Tekstiilit, roll-upit, käyntikortit ja muut valmiit materiaalit

Yhdistyskaupasta voi tilata yhdistyksen tai piiriin käyttöön roll-upeja sekä käyntikortteja. Näiden lisäksi yhdistyskaupassa on tarjolla runsas määrä erilaisia uuden ilmeen mukaisia tekstiilejä. Yhdistyskauppaan pääset tästä. Tunnukset kauppaan on toimitettu yhdistyksille ja piireille erikseen. Jos olet unohtanut tunnukset, oletko yhteydessä Sydänliiton myyntiin osoitteeseen

Huom! Halutessanne voitte myös teettä roll-upeja ja käyntikortteja ja muuta painotavaraa paikallisella painolla. Tätä varten on olemassa valmiit taittotiedosto painolle toimitettavaksi. Niiden avulla paino saa tehtyä yhteisen ilmeemme mukaisia materiaaleja helposti ja nopeasti. Nämä taittotiedostot tai valmiit painoaineistot löytyvät Mediapankista .

Oppaat ja julkaisut

Potilasoppaat sekä terveyden edistämisen oppaat löytyvät edelleen Sydänkaupasta. Niidenkin ilme on uudistettu. Sydänkauppaan pääset tästä.

Kannatustuotteet, kuten pinssit sekä esimerkiksi Sydänviikon paketit tilataan myös yhä edelleen Sydänkaupasta.