Oma Sydän -verkkokeräys

oma_kerays_yhdstysnetti.jpg

Perusta sähköinen keräyslipas

Nyt voitte perustaa yhdistyksellenne oman sähköisen keräyslippaan Sydänviikolle!

Näin helposti se käy:

Sopikaa ensin, kuka piiristä/yhdistyksestä on Sydänviikon keräyksen vastuuhenkilö ja ilmoittakaa nimi ja yhteystiedot Outi Kontkaselle Sydänliittoon.

Piirin/yhdistyksen vastuuhenkilö perustaa verkko- keräyksen ja laittaa tiedon keräyksestä sekä sen jakamisesta eteenpäin muille yhdistyksessä.

Mene osoitteeseen oma.sydan.fi ja aloita keräyksen perustaminen. Kirjalliset ohjeet löydät Sydänliiton kuvapankista.

Lataa ohje keräyksen perustamiseksi Sydänliiton kuvapankista.

Kerro tarinasi - miksi haluat kerätä rahaa

Oman tarinan kertominen on tärkeä osa verkkokeräystä. Hyvä tarina kertoo yhdistyksen toiminnasta, vastaa kysymykseen miksi yhdistys haluaa kerätä varoja sekä vetoaa lukijan auttamishaluun kertomalla keräyksen  tuoton avulla ratkaistavasta ongelmasta.

Kerro yhdistyksesi tarina omin sanoin. Kerro miksi juuri Sydänviikolla on tärkeää osallistua valtakunnalliseen keräykseen sekä tukea lahjoituksella sydänyhteisön toimintaa. Tämä tarina tulee näkymään esim. Facebook-jaoissa.

HUOM! Sisällytä tämä teksti mukaan:

Sydänliitto kerää valtakunnallisella sydänterveyden teemaviikolla varoja sydänterveyden edistämiseen ja sairastuneiden tukemiseen. Osallistumalla Sydänviikon Oma Sydän -verkkokeräykseen voit vaikuttaa monen suomalaisen elämään ja tukea myös paikallista toimintaa. Sydänliiton rahankeräyslupa RA/2018/876 on voimassa 1.1.-31.12.2019.

Ja mikä tärkeintä: jaa tietoa keräyksestä

Käytä hyödyksesi kaikki kanavia, kun kerrot keräyksestä eteenpäin.

Voit käyttää linkkiä omalla verkkosivulla tai sähköpostin allekirjoituksessa. Tavoitat ihmisiä tehokkaasti myös sosiaalisen median kanavissa Facebookissa, Messengerissä, WhatsAppissa, Twitterissä tai LinkedInissä.

Keräyssivun oikean alakulman painikkeiden kautta voi tietoa keräyksestä jakaa helposti esim. sähköpostilla. Oman keräyksen linkin saat kopioitua myös verkkoselaimen osoitekentästä.

Kerro myös yhteistyökumppaneille keräyksestä sekä haasta kaikki tutut ja ystävät mukaan!
Muista myös kiittää lahjoituksen tehneitä!

Keräyksen tuotto

Oma Sydän -keräykset kuuluvat Sydänliiton rahankeräysluvan piiriin. Perinteisen lipaskeräyksen tavoin Oma keräyksen kautta kerätyt varat maksetaan avustuksina keräävälle piirille/yhdistykselle keräyksen päätyttyä.

Keräyksen tuotto maksetaan Killassa olevalle yhdistyksen tilille keräyksen päätyttyä.  Tarkistakaa, että  yhdistyksen tilinumerot ovat Killassa on ajan tasalla.

Oma keräys -keräysalustan on luonut tanskalainen iRaiser (ent. Aidbuilder). Keräysalusta on käytössä monessa eri järjestössä Suomessa. Sydänliitossa se on ollut käytössä keväästä 2018 alkaen.

Lisätietoa Sydänliitosta Outi Kontkanen tai lahjoitus@sydanliitto.fi