Viestintä ja varainhankinta

Sydänyhteisö näkyy, kuuluu ja vaikutta

Sydänliitto on ihmisten voimavaroja ja hyvinvointia lisäävä sydänterveyden edistäjä. Haluamme olla elinikäinen kumppani ensimmäisestä sydämen sykkeestä lähtien.

Sydänliiton strategian mukaisesti Sydänliitto näkyy, kuuluu ja vaikuttaa. Tästä osiosta löytät viestintää ja varainahankintaa helpottavia työkaluja ja materiaaleja paikallisen viestinnän toteuttamiseksi.

Lisätietoja brändistä, ilmeestämme sekä materiaaleista antaa Markinointi- ja viestintäjohtaja Eeva Hietalahti, eeva.hietalahti@sydanliitto.fi

Verkkosivut

Kysymyksiin yhdistysten verkkosivuista vastaa järjestökoordinaattori Tiina Vuorinen, 050 558 1177, tiina.vuorinen@sydanliitto.fi.

Siirry verkkosivujen verkkokurssiin, josta löydät ohjeistuksen verkkosivujen päivitykseen.

Voit myös ladata koneellesi ohjeet verkkosivujen päivitykseen ja verkkosivuille tulevien tietojen hallinnointiin Killassa. Lataa tiedosto painamalla linkkiä ja sitten Download-nappia sivun oikeassa yläkulmassa.

Sähköpostiosoitteet yhdistysten käyttöön

Yhdistyksillä on mahdollisuus ottaa käyttöön @sydan.fi-päätteinen sähköpostiosoite. Osoitetta ei saa henkilökohtaisena, vaan ainoastaan yhdistyksen nimellä. Nimien pitämiseksi riittävän lyhyinä suosittelemme muotoa kaupunki@sydan.fi. Poikkeavien yhdistysten nimien kanssa keskustelemme mielellämme sopivasta osoitteesta kanssanne.

Sähköpostia luetaan omalla internet-selaimella. Ohjelmistoja ei tarvitse asentaa koneelle ja sähköpostit voi lukea mistä vain. Sähköpostit kuuluvat Sydänliiton Office 365 -lisenssiin. Sähköpostin käyttöön ei tarjota Sydänliitosta käyttötukea eikä koulutusta. Tuen ja opetusvideoita löytää Microsoftin sivuilta, office.microsoft.com

Sähköpostin käyttöönottoon liittyen voit olla yhteydessä Tiina Vuoriseen, tiina.vuorinen@sydanliitto.fi tai 09 7527 5221.