Ystävänpäivä 14.2.

Ystävänpäivä

Ystävänpäivänä pukeudu punaiseen

Vietämme ystävänpäivänä 14.2. Pukeudu punaiseen -päivää. Kampanjan avulla tuomme esille paikallistoimintaamme. Viestinnässä nostamme esille sitä, kuinka paikallistoiminnan kautta voi löytää uusia ystäväviä ja sisältöä omaan elämäänsä.

Miten yhdistyksenne voi osallistua kampanjaan?

Valitkaa teille sopiva tapa. Pienikin osallistuminen on hienoa ja tukee yhteistä tekemistämme ja näkymistämme.

1. Tehkää paikallistiedottamista omasta toiminnastanne. Tähän on olemassa valmis pohja käytössä. Lue lisää järjestötiedotteen toisesta kohdasta: https://sydanliitto.fi/ajankohtaista/jarjestotiedote-sydanyhteisolle/paikallisviestintaa-innostuksesta-ja

2. Jakakaa Sydänliiton eri sosiaalisen median kanavissa julkaistuja ystävänpäivään ja kampanjaan liittyviä nostoja omissa sosiaalisen median kanavissanne (esimerkiksi Facebookissa). Lisää tietoa ystävänpäivästä jo julkaistussa järjestötiedotteessa: https://sydanliitto.fi/ajankohtaista/jarjestotiedote-sydanyhteisolle/ystavanpaivana-viestimme-upeasta

3. Ystävänpäivä POP UP -jäsenhankintakampanja
    Ystävänpäivänä Sydänliitto tarjoaa kaikille uusille jäsenille R-kioskilta ärräkoodilla kahvin ja pullan sekä itse jäsenelle että hänen valitsemalleen sydänystävälle. Koodit toimitetaan ystävänpäivänä 14.2. liittyneelle jäsenelle tekstiviestillä 18.2. ja se on voimassa 31.12.2020 asti kaikissa suomen R-kioskeilla.
    Lisätietoja jäsenhankintakampanjasta osoitteesta: https://sydanliitto.fi/yhdistysnetti/hallinto/jasenhankinta/ystavanpaiva-142-pop

4. Perustakaa yhdistyksellenne oma varainhankinnan digitaalinen keräys. Tästä tarkemmin järjestötiedotteesta: https://sydanliitto.fi/ajankohtaista/jarjestotiedote-sydanyhteisolle/perusta-yhdistykselle-ystavanpaivaksi

5. Pukeutukaa ystävänpäivänä punaiseen ja kannustakaa myös kaikkia jäseniä tekemään samoin. Jakakaa kuvia sosiaalisessa mediassa aihetunnisteella #pukeudupunaiseen .

6. Järjestäkää jokin kiva ystävänpäivän tapahtuma korostaen toimintanne merkitystä ystävyyden kannalta.