Sydänviikko 3.-10.5.2020

kuvake.jpg

Sydänviikkoa 2020 vietetään 3.–10.5. retkeilyn teemalla

Keväinen Sydänviikko on yksi Suomen Ladun kanssa järjestettävistä yhteistyötapahtumista vuonna 2020.

Tavoitteenamme on, että yhä useammalla paikkakunnalla järjestetään yhdistystemme itsensä kokoisia yhteistyötapahtumia Sydänviikolla ja 10.5. vietettävänä Unelmien liikuntapäivänä.

Vinkit Sydänviikkoon ja myös muihin yhteistyötapahtumiin 2020

Sydänviikon vinkit löytyvät tänä vuonna aiempaa laajemmasta Tapahtumavinkit 2020 -lehtisestä. Lehtiseen on koottu kaikki tulevan vuoden yhteistyötapahtumamme Suomen Ladun kanssa sekä vinkit niiden toteuttamiseen sydän- ja latuyhdistysten yhteistyönä.

Tapahtumavinkit 2020 sisältää vinkkejä Sydänviikon ja Unelmien liikuntapäivän lisäksi myös Ulkona kuin lumiukko ja Nuku yö ulkona -tapahtumiin.

Tapahtumavinkit 2020 on postitettu painettuna lehtisenä piireille, yhdistyksille ja valtakunnallisille jäsenjärjestöille 18.12.2019. Lehtisen voi myös ladata sähköisenä mediapankista. (salasana: Sydänyhteisö1)

OBS! Tips för evenemanger 2020 publiceras på svenska i början av januari.

Sydänviikon materiaalipaketit tilattavissa 2.1.2020 alkaen

Sydänviikon materiaalipaketti on viimeistelyä vaille valmis ja tulee tilattavaksi Sydänkauppaan vuoden vaihteen jälkeen. Materiaalipaketin sisällössä toteutuu Sydänviikon retkeilyteema. Paketti sisältää mm. julisteita, kyniä, postikortteja, Elovena-välipalakeksejä, Luontobingo-kortteja, Retkeillään yhdessä -esitteitä ja jäsenhankintaesitteitä.

Sydänviikon materiaalipaketti on tilattavissa 2.1. – 29.2.2020 välisenä aikana. Sydänkaupan etusivulta löydät 2.1.2020 alkaen tietoa tilauksien tekemisestä sekä myös linkin tulostettavaan tilauskaavakkeeseen. Suosittelemme kuitenkin tilauksen tekemistä verkon kautta: https://www.sydankauppa.fi/

Muut Sydänviikon oheistuotteet esim. ’Ihan pihalla’ ja ’Pyörällä päästään’ -t-paidat sekä retkeilytuotteet voit tilata Yhdistyskaupasta 2.1. – 29.2.2020 välisenä aikana. https://yhdistyskauppa.sydanliitto.fi/

HUOM! Sydänviikolle ei tänä vuonna ole tarjolla erillistä Sydänmerkin kauppapakettia. Rakennamme syksyksi uutta materiaalia kauppatapahtumia varten ja panostamme alkuvuoden sen kehittämiseen. Kasviskampanja huipentuu Maailman sydänpäivään 29.9.2020, ja kauppatapahtumiin on tulossa silloin uutta kasvispainotteista materiaalia ottaen huomioon satokauden kasvikset.

Varainhankinta Sydänviikolla

Sydänviikon aikana yhdistys voi tehdä varainhankintaa monella eri tavalla. Voitte esimerkiksi toteuttaa lipas- ja verkkokeräyksiä Sydänliiton rahankeräysluvan alla.

Verkkokeräyksen voit perustaa helposti Oma Sydän -palvelussa. Miettikää yhdessä sopiva keräyskohde ja pyytäkää ystäviä, tuttavia ja oman paikkakunnan yhteistyökumppaneita lahjoittamaan yhteiseen hyvään. Me autamme ja opastamme keräyksen perustamisessa. https://oma.sydan.fi/

Lippaat ja vuoden 2020 lipastarrat voit tilata Yhdistyskaupasta erikseen tai muun Sydänviikko-tilauksen yhteydessä. Muista tarkistaa hyvissä ajoin, että lippaisanne on voimassa olevat rahankeräyslupatarrat.

Jäsenhankinta Sydänviikolla

Sydänviikko on yksi tärkeimmistä jäsenhankinta-ajoista. Vuoden 2019 Sydänviikolla mukaan toimintaamme liittyi useita satoja uusia jäseniä. Jokainen sydänyhdistys osallistui aktiivisesti Sydänviikon jäsenhankintaan ja oli mukana kampanjassa. Kiitos upeasta työstä!

Jäsenyytemme kiinnostaa ja vuonna 2020 tavoitteemme on tehdä uusi ennätys ja hankkia yli 2 000 uutta jäsentä.

Sydänviikon jäsenhankintakampanja tulee jälleen ja haastamme siihen kaikki sydänyhdistykset mukaan! Tiedotamme kampanjasta tarkemmin tammikuun järjestötiedotteessa.