Ystävänpäivä 14.2. POP UP -jäsenhankintakampanja

Ystävänpäivänä Sydänliitto tarjoaa kaikille uusille jäsenille R-kioskilta ärräkoodilla kahvin ja pullan sekä itse jäsenelle että hänen valitsemalleen sydänystävälle. Koodit toimitetaan ystävänpäivänä 14.2. liittyneelle jäsenelle tekstiviestillä 18.2. ja se on voimassa 31.12.2020 asti kaikissa Suomen R-kioskeilla.

Kampanja menee seuraavasti:

1. Ystävänpäivänä 14.2. uusi jäsen liittyy jäseneksi joko verkkosivujen kautta liittymislomakkeella tai sitten yhdistyksen tapahtumassa kyseisenä päivänä ja yhdistys lisää henkilön Kilta järjestelmään 14.2.2020. HUOM! matkapuhelinnumero on pakollinen kaikilla näillä uusilla jäsenillä, jotka haluavat osallistua kampanjaan, että voimme lähettää jäseneksiliittymislahjakoodin tekstiviestillä.
  2. Ystävänpäivänä 14.2. liittyneille uusille jäsenille toimitetaan kaksi eri koodia 18.2. tekstiviestillä matkapuhelinnumeroon jonka kyseinen jäsen on ilmoittanut liittymisensä yhteydessä
  3. Koodeilla jäsen voi lunastaa haluamastaan R-kioskista itselleen sekä sydänystävälleen kahvit ja pullat
  4. Koodit ovat voimassa 31.12.2020 asti johon mennessä nämä tulee käyttää. Koodeja ei voi lunastaa rahana eikä vaihtaa toisiin tuotteisiin.