Jäsenhankinnan tueksi

Jäsenet ovat sydänyhteisön keskeinen voimavara. Kiitos sinulle, kun olet mukana toiminnassa. Tässä sinulle tukea jäsenhankinnan toteuttamiseen.

Kasvokkainen jäsenhankinta on sydänyhdistysten osaamista. Ota jäsenyys rohkeasti puheeksi, kun järjestät tapahtumia ja tilaisuuksia. Moni liittyy mielellään, kun häntä rohkeasti pyydetään mukaan.
Keskustelun tueksi voit tehdä seuraavaa:

Yhdistyksen jäsenet ovat tärkeä osa jäsenhankintaa. Jäseneksi liittyminen on helppoa sähköisen lomakkeen.

• Käy tutustumassa verkkoliittymislomakkeeseen . Linkki lomakkeelle kannattaa lisätä kotisivuillanne useaan kohtaan, jotta kävijä löytää sen helposti. Yhdistyksille on tehty omat lomakkeet jotka ehdottavat automaattisesti juuri teidän yhdistyksenne jäsenyyttä. Jos teillä ei ole tällaista ole yhteydessä jäsenpalveluun.

Käytä myös mobiilikorttia jäsenhankinnassa. Mobiilikortin voivat ladata myös ei-jäsenet, jolloin he voivat tutustua sydänyhteisön toimintaan ja halutessaan liittyä jäseneksi.

• Lisätietoja mobiilikortista ja sen lataamisesta voit lukea täältä

Olemme koostaneet sinulle 10 vinkkiä jäsenhankinnan tueksi, joiden avulla pyrimme helpottamaan kynnystä hankkia uusia jäseniä.