Kerhotoiminta

Etsimme uusia kerhovastaavia!

Etsimme uusia kerhovastaavia toimimaan kerhoissamme. Tarjoamme perehdytystä ja koulutustapaamisia kerhovastaavillemme. Tervetuloa mukavaan joukkoomme! Lisätietoja: vantaa@sydan.fi/045 133 9117

Kultakerho

kokoontuu joka kuun ensimmäinen keskiviikko 6.9., 4.10., 1.11. klo 14.00-15.30 yhdistyksen toimistolla (Hiekkaharjuntie 13 C). Kerhossa tavataan toisia, kahvitellaan ja rupatellaan päivän polttavista aiheista.

Sydänkahvila

kokoontuu maanantaisin klo 14.00-15.30 28.8., 25.9., 29.10. (poikkeus sunnuntaina osallistumme sydänlenkille) ja 4.12. Kahvila Merja, (Tikkurilan aukio 1, Tikkurila). Tule sellaisena kuin olet! Kahvittelun lomassa kuuntelemme ajankohtaisia tietoiskuja sydänterveydestä tai aiheen vierestä. Aikaa on myös vapaalle keskustelulle. Aiheina: 28.8. syksyn toiminta ja sydänbingo, 25.9. sydämen tahtiin, 29.10. osallistuminen sydänlenkille, 4.12. rokotukset. Omakustanteiset kahvilatuotteet. Sydämellisesti tervetuloa!

Tikkurilan sydänkerho

kokoontuu tiistaisin parillisilla viikoilla klo 13.30, ajalla 5.9.-12.12. Hiekkaharjun vapaa-ajantilassa (Leinikkitie 36).

Kerhotoiminnassamme: luentoja, bingoa, arpajaiset, erilaisia kilpailuja, laulua, jumppaa ym. Aloitamme kahvihetkellä. Tervetuloa iloiseen joukkoomme!

Kerhovastaavana toimii Asta Eskelinen p. 050 541 5436

Myyrmäen sydänkerho

kokoontuu torstaisin parittomilla viikoilla klo 13-15, ajalla 31.8.-7.12. Kerho aloittaa syksyn toimintansa torstaina 31.8. klo 13, Monitoimitila Arkissa (Liesitori 1 A, III-kerros).

Seuraavat tapaamispäivät ovat: 14.9., 28.9., 12.10., 26.10., 9.11., 23.11. ja 7.12. Mahdollisuuksien mukaan pyrimme saamaan esittelijöitä kertomaan edustamistaan tuotteista, sekä luennoitsijoita tuomaan uusia näkökulmia meitä kiinnostavista aiheista. Yhteisen kahvihetken ja jutustelun lomassa jumppaamme, laulamme, ratkomme kilpailukysymyksiä ym. Tervetuloa joukolla mukaan.

Kerhovastaavina toimivat: Aura Huhtamäki p. 050 592 7587 ja Tytti Lindqvist p. 040 735 6965