Kerhotoiminta

Etsimme uusia kerhovastaavia!

Etsimme uusia kerhovastaavia toimimaan kerhoissamme. Tarjoamme perehdytystä ja koulutustapaamisia kerhovastaavillemme. Tervetuloa mukavaan joukkoomme! Lisätietoja: vantaa@sydan.fi/045 133 9117

Kultakerho

kokoontuu ke 20.2. ja 20.3.klo 17-18.30 yhdistyksen toimistolla (Hiekkaharjuntie 13 C). Kerhossa tavataan toisia, kahvitellaan ja rupatellaan päivän polttavista aiheista.

Tikkurilan sydänkerho

kokoontuu joka kuukauden ensimmäinen tiistaisi klo 13.30-15.30 15.1., 5.2., 5.3., 2.4.ja 7.5. Hiekkaharjun vapaa-ajantilassa (Leinikkitie 36). Kerhotoiminnassamme: luentoja, bingoa, arpajaiset, erilaisia kilpailuja, laulua, jumppaa ym. Aloitamme kahvihetkellä. Tervetuloa iloiseen joukkoomme!

Kerhovastaavana toimii Asta Eskelinen p. 050 541 5436.

Myyrmäen sydänkerho

kokoontuu torstaisin parittomilla viikoilla klo 13-15, ajalla 17.1.-23.5. Monitoimitila Arkissa (Liesitori 1 A, III-kerros). Mahdollisuuksien mukaan pyrimme saamaan esittelijöitä kertomaan edustamistaan tuotteista, sekä luennoitsijoita tuomaan uusia näkökulmia meitä kiinnostavista aiheista. Yhteisen kahvihetken ja jutustelun lomassa jumppaamme, laulamme, ratkomme kilpailukysymyksiä ym. Tervetuloa joukolla mukaan.

Kerhovastaavina toimivat: Aura Huhtamäki p. 050 592 7587 , Tuula Lindqvist p. 040 821 9641 ja Tytti Lindqvist p. 040 735 6965