Palvelut jäsenille

Jäsenkortti tai -lasku hukassa? Osoite muuttunut? Nimi vaihtunut? Ei hätää täältä löydät tietoa Suomen Sydänliiton jäsenyydestä ja jäsenasioihiin liittyvistä asioista.

Jäsentietojen muutokset

Muutokset voit ilmoittaa verkkossa kirjautumalla jäsensivustolle tai täyttämällä muutoslomakkeen. Jäsentietojen muutoksia pystyt myös tekemään mobiilijäsenkortin kautta lisätietoja mobiilijäsenkortista ja sen lataamisesta löydät täältä

Sähköpostilla: jasenpalvelu@sydanliitto.fi

Vaihdepalvelu: (09) 752 7521

Muutoslomakkeella päivität tietosi helposti!

Muutoslomakkeen välityksellä voit helposti ilmoittaa meille jäsentietosi muutoksista kuten osoite-, puhelinnumero-, sähköposti-, jäsenlajimuutokset sekä sydänyhdistyksen vaihdot .

Osoitteenmuutokset päivittyvät jäsenrekisteriimme automaattisesti Postin päivityspalvelun kautta jos olet tehnyt virallisen osoitteenmuutoksen.

HUOM! Muuttaessasi toiselle paikkakunnalle jäsenyhdistyksesi ei muutu automaattisesti osoitemuutoksen yhteydessä, vaan sinun on tehtävä myös sydänyhdistyksen muutos. Muutoksen voit tehdä joko muutoslomakkeella kirjoittamalla tämän pyynnön kohtaan terveisiä Sydänliittoon tai laittamalla asiasta sähköpostia jasenpalvelu@sydanliitto.fi .

Jäsenedut

Suomen Sydänliiton jäsenkortilla saat rahan arvoisia jäsenetuja.

Suomen Sydänliiton rekisteriselosteet

Suomen Sydänliitto ylläpitää seuraavia rekistereitä: jäsenrekisteri, lahjoittajarekisteri ja koulutusrekisteri.

Kohderyhmät Jäsenet