Jäsenmaksun maksutavat

Sydänliiton jäsenmaksun voit maksaa e-laskuna, suoramaksuna tai perinteisenä paperilaskuna. Lisäksi uusi jäsen voi maksaa jäsenmaksun liittymisen yhteydessä verkkomaksuna. Paperiset laskut lähetetään uusille jäsenille noin kaksi viikkoa liittymisen jälkeen ilmoittamaansa osoitteseen. Vuoden tai useamman vuoden jäseninä olevat saavat paperiset jäsenlaskut Sydän-lehden numeron 1 etuliitteessä, joka sijaitsee irroitettavana osana lehden kannessa. (Katso kuva)

Halutessasi maksaa jäsenlaskun e-laskuna tai suoramaksuna toimi seuraavasti:

E-lasku

E-laskun saat käyttöösi tekemällä e-laskusopimuksen, jolloin laskut tulevat suoraan verkkopankkiisi. Monet pankit tarjoavat e-laskusopimuksen tekemistä automaattisesti laskua maksaessasi. Seuraa tällöin verkkopankin antamia ohjeita.
Näin teet e-laskutussopimuksen

1. Kirjaudu verkkopankkiin
  2. Etsi valikosta E-lasku, E-lasku sopimukset tai tee e-laskusopimus
  3. Hae laskuttaja nimellä Suomen Sydänliitto/jäsenmaksu
  4. Täytä verkkopankkisi pyytämät tiedot ja hyväksy sopimus
    HUOM! Laskun tunnistetieto on jäsennumerosi

Suoramaksu

Suoramaksu on verkkopankittoman maksajan maksutapa eli se sopii sinulle, joka et käytä verkkopankkia etkä siten voi käyttää e-laskua. Suoramaksusopimus tehdään pankin kanssa omassa konttorissa. Saat edelleen tiedoksi laskun, jolle on merkitty maksutavaksi suoramaksu. Jäsenmaksu veloitetaan tililtäsi automaattisesti tilisiirtona.