Kertalahjoitus

Sydän tekee hyvää, sinun avullasi. Löydä oma tapasi tehdä hyvää ja tee tärkeä lahjoitus sydäntyölle.

Lahjoita verkossa

Tee lahjoitus verkkosivuillamme valitsemallesi summalle.

Lahjoita tekstiviestillä

Lähetä tekstiviesti SYDÄN20 (20 €) tai SYDÄN10 (10 €) numeroon 16499. Tekstiviestillä lahjoitat suluissa mainitun summan. Tekstiviestilahjoitus toimii Elisa, Saunalahti, Telia ja DNA liittymillä. Lahjoitus veloitetaan puhelinlaskulla.

Jos käytössäsi on Pivo tai MobilePay, voit valita myös mobiilimaksamisen.

Soita puhelimella

Voit tehdä lahjoituksen soittamalla numeroon 0600 16111. Yhden puhelun hinta on 10,26 € + pvm. Puhelun hinta veloitetaan puhelinlaskullasi. Puhelun hinnasta lahjoitat 10 euroa sydäntyölle.

Perusta Oma keräys

1. Luo oma lipas oma.sydan.fi-sivulla. Liitä siihen haluamasi nimi ja kuva sekä tarina siitä, miksi keräät. Määrittele myös tavoitesumma ja aika, jonka keräys on voimassa.
  2. Lähetä ystävillesi ja tuttavillesi tietoa, että olet perustanut oman keräyksen ja olet näin mukana tukemassa sydäntyötä. Voit jakaa tietoa ja kutsua ystäviä mukaan esim. Facebookin, Twitterin ja LinkedInin kautta, tai sähköpostitse.
  3. Keräämäsi summan karttumisen näet koko ajan keräyssivuilta

Tililahjoitukset

Lahjoituksen voit tehdä suoraan myös Sydänliiton tilille.

Pankki IBAN BIC
Nordea FI77 1574 3000 0251 87 NDEAFIHH

Löydä oma tapasi

Sydänliitto tarvitsee toimintansa tueksi sekä yksityishenkilöiden että yritysten apua. Tustustu varainhankintaamme ja löydä oma tapasi tukea sydämen hyvinvointia. Lahjoitukset ohjataan sydänterveyden edistämiseen sekä sairastuneiden tukemiseen ja hoidon ja kuntouksen parantamiseen. Tutustu Sydänliiton toimintaan tarkemmin tästä.

Rahankeräyksen toimeenpanon lupanumero RA/2016/823 on voimassa 1.1.2017-31.12.2018 koko Suomessa lukuun ottamatta Ahvenanmaata.

Ahvenanmaalla Sydänliiton rahankeräyslupanumero ÅLR 2017/8552 on voimassa 1.1.-31.12.2018.