Sydän tekee hyvää -arpajaiset 2018 - 2019

Sydän tekee hyvää -arpajaiset 2018 - 2019 ovat käynnistyneet.

Suomen Sydänliitto on mukana jokaisen suomalaisen arjessa. Osallistumalla näihin arpajaisiin tuet työtämme terveemmän tulevaisuuden puolesta. Arpajaisten tuotot ohjataan sydänterveyden edistämiseen, sairastuneiden tukemiseen sekä hoidon ja kuntoutuksen parantamiseen.

Näin osallistut;
1. Tekstiviestiarpa; lähetä tekstiviesti SYDÄNARPA numeroon 16499. Tekstiviestiarvan hinta on 6 euroa. Saat heti viestin lähettämisen jälkeen tiedon voititko arpajaisissa.
2. Internetarpa; osta nettiarpojamme osoitteessa www.sydän.fi/arpa, arpoja voit ostaa 1, 3 tai 5kpl. Internetarvan hinta on 6€/kpl.
3. Jos olet saanut arvat postissa kotiisi, avaa arvat ja katso, oletko voittanut jotain ja maksa liitteenä olleella tilisiirrolla arvat.

Paperiarvassa olleen voiton lunastus tapahtuu täältä: sydän.fi/lunasta

Järjestäjä ja käytännön toimeenpanija: Suomen Sydänliitto ry. Arpajaiset järjestetään Poliisihallituksen myöntämällä luvalla RA/2018/578. Luvan voimassaoloaika ja arpojen myyntiaika 13.8.2018–31.1.2019 koko maassa Ahvenanmaata lukuun ottamatta. Koneellinen arvonta on suoritettu kaikkien myynnissä olleiden arpojen kesken. Helsingin poliisilaitoksen edustaja on valvonut voittojen määrän ja sekoituksen Edita Prima Oy:n tiloissa. Arpoja on myynnissä yhteensä 275 000 kpl, joista paperisia arpoja 250 000 kpl, internetarpoja 12 500 kpl ja tekstiviestiarpoja 12 500. Arpojen myyntihinta on yhteensä 1 650 000 euroa ja voittojen yhteenlaskettu arvo on 583 851,00 €. Arpajaisten tuotto käytetään sydänterveyden edistämiseen, sairastuneiden tukemiseen sekä hoidon ja kuntoutuksen parantamiseen.