Sydän tekee hyvää -arpajaiset 2018 - 2019

Sydän tekee hyvää -arpajaiset 2018 - 2019 ovat päättyneet.

Voiton lunastus jatkuu maaliskuun loppuun. Muista lunastaa voittosi 31.3.2019.

Paperiarvassa olleen voiton lunastus tapahtuu täältä: sydän.fi/lunasta
Voit myös lähettää voittoarvan postitse Sydänliittoon. Suosittelemme voittoarvan lähettämistä kirjattuna kirjeenä.

Suomen Sydänliitto on mukana jokaisen suomalaisen arjessa. Arpajaisten tuotot ohjataan sydänterveyden edistämiseen, sairastuneiden tukemiseen sekä hoidon ja kuntoutuksen parantamiseen.

Järjestäjä ja käytännön toimeenpanija: Suomen Sydänliitto ry. Arpajaiset järjestetään Poliisihallituksen myöntämällä luvalla RA/2018/578. Luvan voimassaoloaika ja arpojen myyntiaika 13.8.2018–31.1.2019 koko maassa Ahvenanmaata lukuun ottamatta. Koneellinen arvonta on suoritettu kaikkien myynnissä olleiden arpojen kesken. Helsingin poliisilaitoksen edustaja on valvonut voittojen määrän ja sekoituksen Edita Prima Oy:n tiloissa. Arpoja on myynnissä yhteensä 275 000 kpl, joista paperisia arpoja 250 000 kpl, internetarpoja 12 500 kpl ja tekstiviestiarpoja 12 500. Arpojen myyntihinta on yhteensä 1 650 000 euroa ja voittojen yhteenlaskettu arvo on 583 851,00 €. Arpajaisten tuotto käytetään sydänterveyden edistämiseen, sairastuneiden tukemiseen sekä hoidon ja kuntoutuksen parantamiseen.