Tule mukaan Sydän-joukkueeseemme!

Olemme keräämässä omaa Sydän-joukkuetta osallistumaan Helsinki City Running Day -tapahtumaan sekä Naisten Kympille toukokuussa 2018. Joukkue kerää rahoja sydänterveyden edistämiseen ja sairastuneiden tukemiseen. Tule mukaan joukkueeseemme.

Juoksemalla sekä keräämällä ystäviltäsi lahjoituksia tähän hyvään tarkoitukseen voit vaikuttaa monen suomalaisen elämään. Voit osallistua mihin tahansa Helsinki City Running Dayn tapahtumasta 19.5. tai Naisten Kympille 27.5. Helsinki City Running Dayn vaihtoehtoiset matkat ovat marathon, puolimarathon, joukkuemarathon tai 5 kilometrin juoksu. Naisten kympille luonnollisesti kävellään tai joustaan 10 kilometeriä.

Peräti 80% sydäntapahtumista voitaisiin ennaltaehkäistä oikeanlaisilla elintavoilla. Vähäinen liikunta, epäterveellinen ruokavalio, tupakka, stressi ja runsas alkoholinkäyttö lisäävät riskiä sairastua sydänsairauksiin. Sydänliitto tekee monipuolista työtä sydänterveyden edistämisessä sekä tukee jo sairastuneita. Jotta kukaan ei jäisi yksin sairautensa kanssa. Sydänsairaus on krooninen sairaus, jonka kanssa eletään usein monia vuosikymmeniä. Sairaus vaikutttaa jokapäiväiseen elämään.

Palkitsemme jokaisen vähintään 200 euroa keränneen juoksijan tuotepaketilla, johon kuuluu juoksupaita, juomapullo sekä kassi. Jokainen kerääjä saa kevään aikana meiltä ravitsemus- ja liikuntavinkkejä, jotka  helpottavat valmistautumista tapahtumaan.

Liity joukkueeseemme nyt! Pikayllätyksenä annamme 20 ensimmäiselle kerääjälle Sydänruokaa-keittokirjan.

Toimi näin Helsinki City Running Day:

1. Ilmoittaudu ensiksi osallistumaan Helsinki City Running Day-tapahtumaan. Valitse ilmoittautuessasi liittyväsi Sydänliiton Sydän-joukkueeseen keräämään rahaa sydänterveyden edistämiseen ja sairastuneiden tukemiseen.
  2. Perusta oma keräyksesi keräyssivuillemme. Keräyksen perustaminen on helppoa.
  3. Lähetä ystävillesi ja tuttavillesi tietoa sähköpostilla, että olet mukana juoksemassa ja samalla keräämässä rahaa hyvään tarkoitukseen. Kannusta heitä tukemaan sinua tässä. Näet keräämäsi summan koko ajan keräyksestäsi.
  4. Nähdään Helsinki City Running Day -tapahtumassa 19.5!

Toimi näin Naisten Kymppi:

1. Ilmoittaudu ensiksi osallistumaan Naisten kympille. Valitse ilmoittautuessasi liittyväsi Sydänliiton Sydän-joukkueeseen keräämään rahaa naisten sydänterveyden edistämiseen.
  2. Perusta oma keräyksesi keräyssivullemme. Keräyksen perustaminen on helppoa.
  3. Lähetä ystävillesi ja tuttavillesi tietoa sähköpostilla, että olet mukana juoksemassa tai kävelemässä ja samalla keräämässä rahaa hyvään tarkoitukseen. Kannusta heitä tukemaan sinua tässä. Näet keräämäsi summan koko ajan keräyksestäsi.
  4. Nähdään Naisten Kympillä 27.5!