Tule mukaan Sydän-joukkueeseemme!

Olemme keräämässä omaa Sydän-joukkuetta osallistumaan Helsinki City Running Day -tapahtumaan sekä Naisten Kympille toukokuussa 2018. Joukkue kerää varoja sydänterveyden edistämiseen ja sairastuneiden tukemiseen. Varmista paikkasi Sydän-joukkueessa ilmoittautumalla osallistujaksi tapahtumaan!

Sydänliitto on yksi kevään suurimpien juoksutapahtumien kumppaneista ja päähyväntekeväisyyskohteista.  Tänä vuonna juoksutapahtumissa uutta on se, että juoksijat ja kävelijät voivat osallistumisen ohella kerätä varoja valitsemaansa kohteeseen. Liity Sydän-joukkueeseen ja tule juoksemaan sekä keräämään rahaa hyvään tarkoitukseen.

Voit osallistua mukaan Sydän-joukkueeseen ja perustaa keräyksen joko yksin tai yhdessä. Pyydä mukaan esimerkiksi työkaverit, perhe tai ystävät.  Helsinki City Running Dayn tapahtumassa vaihtoehtoiset matkat ovat marathon, puolimarathon, marathonviesti, 5 kilometrin katujuoksu tai lasten minimarathon (1km). Naisten kympillä kävellään tai juostaan 10 kilometriä.

Palkitsemme jokaisen vähintään 200 euroa keränneen juoksijan tuotepaketilla, johon kuuluu juoksupaita, juomapullo sekä kassi. Jokainen kerääjä saa kevään aikana meiltä ravitsemus- ja liikuntavinkkejä, jotka  helpottavat valmistautumista tapahtumaan. Liity joukkueeseemme nyt! Pikayllätyksenä annamme 10 ensimmäiselle kerääjälle Sydänruokaa-keittokirjan.

Toimi näin Helsinki City Running Day:

1. Ilmoittaudu osallistujaksi Helsinki City Running Day-tapahtumaan. Ilmoittautuessasi valitse liittyväsi Sydänliiton Sydän-joukkueeseen keräämään rahaa sydänterveyden edistämiseen ja sairastuneiden tukemiseen.
  2. Perusta oma keräyksesi keräyssivuillemme. Keräyksen perustaminen on helppoa. Saat ohjeet sähköpostiisi ilmoittautumisen jälkeen.
  3. Lähetä ystävillesi ja tuttavillesi tietoa, että olet mukana juoksemassa ja keräämässä samalla rahaa hyvään tarkoitukseen. Kannusta heitä tukemaan sinua tässä. Näet keräämäsi summan koko ajan keräyssivulta.
  4. Nähdään Helsinki City Running Day -tapahtumassa 19.5 ja juostaan tavoitteista totta!

Toimi näin Naisten Kymppi:

1. Ilmoittaudu osallistujaksi Naisten kympille. Ilmoittautuessasi valitse liittyväsi Sydänliiton Sydän-joukkueeseen keräämään rahaa naisten sydänterveyden edistämiseen.
  2. Perusta oma keräyksesi keräyssivullemme. Keräyksen perustaminen on helppoa. Saat ohjeet sähköpostiisi ilmoittautumisen jälkeen.
  3. Lähetä ystävillesi ja tuttavillesi tietoa, että olet mukana juoksemassa tai kävelemässä sekä samalla keräämässä rahaa hyvään tarkoitukseen. Kannusta heitä tukemaan sinua tässä. Näet keräämäsi summan koko ajan keräyssivuilta
  4. Nähdään Naisten Kympillä 26.-27.5! Lauantai 26.5. on hyvän olon päivä, jolloin tapahtuma-alueella on mm. luentoja terveydestä ja muuta mukavaa ohjelmaa. Sunnuntaina 27.5. kävellään tai juostaan tavoitteista totta!

Sydän-joukkueessa vaikutat monen suomalaisen elämään

Sydäntapahtumista jopa 80% voitaisiin ennaltaehkäistä oikeanlaisilla elintavoilla. Vähäinen liikunta, epäterveellinen ruokavalio, tupakka, stressi ja runsas alkoholinkäyttö lisäävät riskiä sairastua sydänsairauksiin. Sydänsairaus on krooninen sairaus, jonka kanssa eletään usein monia vuosikymmeniä. Sairaus vaikutttaa ihmisen jokapäiväiseen elämään. Sydänliitto tekee monipuolista työtä sydänterveyden edistämisessä sekä tukee jo sairastuneita, jotta kukaan ei jäisi yksin sairautensa kanssa. Juostaan yhdessä tästä tavoitteesta totta!

Tutustu Sydänliiton toimintaan. Toimintamme perustana ovat terveyden edistäminen, voimavarojen vahvistaminen ja sairastuneiden tukeminen.