Tule mukaan Sydän-joukkueeseemme!

Kokoamme nyt Sydän-joukkuetta osallistumaan toukokuussa 2018 Helsinki City Running Day -tapahtumaan ja Naisten Kympille. Joukkue kerää varoja sydänterveyden edistämiseen ja sairastuneiden tukemiseen. Varmista paikkasi Sydän-joukkueessa ilmoittautumalla osallistujaksi tapahtumaan!

Tänä vuonna kevään suurimmissa juoksutapahtumissa uutta on se, että juoksijat ja kävelijät voivat osallistumisen ohella kerätä varoja valitsemaansa kohteeseen. Liity nyt juoksijaksi tai kävelijäksi Sydän-joukkueeseen ja tule keräämään varoja hyvään tarkoitukseen. Sydän-joukkueessa teet kaksinverroin hyvää!

Toimi näin ja ilmoittaudu Helsinki City Running Day -tapahtumaan 19.5.2018

1. Ilmoittaudu osallistujaksi Helsinki City Running Day-tapahtumaan. Ilmoittautuessasi valitse liittyväsi Sydänliiton Sydän-joukkueeseen keräämään varoja sydänterveyden edistämiseen ja sairastuneiden tukemiseen.
  2. Perusta oma keräyksesi keräyssivuillemme. Keräyksen perustaminen on helppoa. Saat ohjeet sähköpostiisi ilmoittautumisen jälkeen.
  3. Lähetä ystävillesi ja tuttavillesi tietoa, että olet mukana juoksemassa ja keräämässä samalla varoja hyvään tarkoitukseen. Kannusta heitä tukemaan sinua tässä. Näet keräämäsi summan koko ajan keräyssivulta.
  4. Nähdään Helsinki City Running Day -tapahtumassa 19.5 ja juostaan tavoitteista totta!

Toimi näin ja ilmoittaudu Naisten Kymppi -tapahtumaan 26.-27.5.

1. Ilmoittaudu osallistujaksi Naisten kympille. Ilmoittautuessasi valitse liittyväsi Sydänliiton Sydän-joukkueeseen keräämään varoja naisten sydänterveyden edistämiseen.
  2. Perusta oma keräyksesi keräyssivullemme. Keräyksen perustaminen on helppoa. Saat ohjeet sähköpostiisi ilmoittautumisen jälkeen.
  3. Lähetä ystävillesi ja tuttavillesi tietoa, että olet mukana juoksemassa tai kävelemässä sekä samalla keräämässä varoja hyvään tarkoitukseen. Kannusta heitä tukemaan sinua tässä. Näet keräämäsi summan koko ajan keräyssivuilta
  4. Nähdään Naisten Kympillä 26.-27.5! Lauantai 26.5. on hyvän olon päivä, jolloin tapahtuma-alueella on mm. luentoja terveydestä ja muuta mukavaa ohjelmaa. Sunnuntaina 27.5. kävellään tai juostaan tavoitteista totta!

Voit perustaa Oma keräyksen joko yksin tai yhdessä oman kaveriporukan kanssa. Palkitsemme jokaisen vähintään 200 euroa keränneen juoksijan tuotepaketilla, johon kuuluu juoksupaita, juomapullo sekä kassi. Jokainen kerääjä saa kevään aikana meiltä ravitsemus- ja liikuntavinkkejä, jotka  helpottavat valmistautumista tapahtumaan. Liity joukkueeseemme nyt! Pikayllätyksenä annamme 10 ensimmäiselle kerääjälle Sydänruokaa-keittokirjan.

Sydän-joukkueessa vaikutat monen suomalaisen elämään

Sydäntapahtumista jopa 80% voitaisiin ennaltaehkäistä oikeanlaisilla elintavoilla. Vähäinen liikunta, epäterveellinen ruokavalio, tupakka, stressi ja runsas alkoholinkäyttö lisäävät riskiä sairastua sydänsairauksiin. Sydänsairaus on krooninen sairaus, jonka kanssa eletään usein monia vuosikymmeniä. Sairaus vaikutttaa ihmisen jokapäiväiseen elämään. Sydänliitto tekee monipuolista työtä sydänterveyden edistämisessä sekä tukee jo sairastuneita, jotta kukaan ei jäisi yksin sairautensa kanssa.

Juostaan yhdessä tästä tavoitteesta totta! Sydänliitto on yksi juoksutapahtumien kumppaneista ja päähyväntekeväisyyskohteista.

Tutustu Sydänliiton toimintaan. Toimintamme perustana ovat terveyden edistäminen, voimavarojen vahvistaminen ja sairastuneiden tukeminen.