Yleisöluennoilta tietoa arjen tueksi

yleisoluennoilta_tietoa_arjen_tueksi.jpg

Kuva: Suomen Sydänliitto

Kevään 2021 verkkoluennot

Kaikki luentomme ovat maksuttomia ja kaikille avoimia. Luennoilla saat asiantuntijatietoa erilaisista sydänterveyden ja hyvinvoinnin teemoista. Tervetuloa!

Ke 10.2.2021 klo 18.00–19.00 Sairaus ja tunteet – tunnen, olen siis olemassa. Luennoitsijana kehittämispäällikkö Anneli Luoma-Kuikka, Suomen Sydänliitto.

Ke 10.3.2021 klo 18.00–19.00 Sepelvaltimotauti – riskitekijät ja hoito. Luennoitsijana LT, sisätautien ja kardiologian erikoislääkäri Essi Ryödi, TAYS Sydänsairaala

Ke 14.4.2021 klo 18.00–19.00 Sydänpotilaan tahdistinhoito. Luennoitsijana kardiologian erikoislääkäri Pirjo Posio, Tays Sydänsairaala

Ti 20.4.2021 klo 18.00–19.00 Rasvamaksa. Luennoitsijana sisätautien ja gastroenterologian erikoislääkäri Riikka Mettälä, Tays. Järjestäjät: Tampereen diabetesyhdistys, Tampereen Sydänyhdistys, Pirkanmaan Syöpäyhdistys ry,  Pirkanmaan munuais- ja maksayhdistys Pirmu ry ja Tampereen seudun työväenopisto.

TÄSTÄ KLIKKAAMALLA PÄÄSET RASVAMAKSA-VERKKOLUENNOLLE. Luennolle mahtuu 100 osallistujaa, joten tulethan ajoissa verkkoon paikalle. HUOM! Linkin klikkaamisen jälkeen kirjoita etunimesi tekstikenttään ja paina "Enter Room" eli "mene sisään luentohuoneeseen". Valitse seuraavalta avautuvalta sivulta "Open in Browser" eli "avaa selaimessa". Tämän jälkeen olet luentohuoneessa.

Tampereen seudun työväenopiston ohjeet luennon seuraamiseen löydät täältä.

Lisätietoja antaa: Medeia Häkkilä, 0451274467, medeia.hakkila@sydan.fi

Muista myös sydan.fi luennot

Tulevat Sydänliiton luennot sekä tallenteet menneistä luennoista löydät täältä

Verkkoluennot ovat Sydänliiton omien sekä vierailevien asiantuntijoiden pitämiä luentoja ajankohtaisista aiheista. Luennot ovat kaikille avoimia ja maksuttomia, luennolle vaaditaan rekisteröityminen. Luentoja voi seurata omalta tietokoneelta tai älypuhelimelta.