Liikkuva sydän -ryhmä

liikkuva_sydan_kavely2.jpg

Kuva: Suomen Sydänliitto

Liikkuva sydän -ryhmä kokoontuu kuntosalilla ja liikkuu luonnossa. Ryhmän toiminta on omaehtoista eli ryhmässä mietitään yhdessä, missä ja miten liikutaan. Liikuntahetkiin ulkona pukeudutaan sään mukaisesti. Pieni sade ei menoa haittaa. Osallistujan on hyvä tietää omat rajansa, miten voi liikkua. Löydä tästä itsellesi mukava tapa liikkua – mukavassa seurassa!

Liikuntaryhmä kokoontuu torstaisin klo 17.30–18.30. Joka toinen torstai tavataan Kumppanuustalo Arttelin kuntosalilla Tammelassa (Salhojankatu 42) ja joka toinen torstai liikutaan ulkona.

Ryhmään osallistuminen on maksutonta, mutta esim. kuntosalimaksu 2 €/kerta ja mahdolliset muut lajikokeilumaksut ovat omakustanteisia. Ryhmän vetäjinä toimivat vapaaehtoiset vertaistukihenkilöt.

Kysy lisää ryhmän vetäjiltä: Matti Riihelä p. 050 594 6858 ja Mikko Eronen p. 040 733 0520. Voit myös ottaa yhteyttä yhdistyksen toimistoon: tampere@sydan.fi.

Kevään 2020 aikataulu:

• 9.1.2020 klo 17.30 Kävelyä, lihaskuntoa ja venyttelyä Kaupin maastossa. Tavataan Kauppi Sports Centerin   edessä.
  • 16.1.2020 klo 17.30 Arttelin kuntosali
  • 23.1.2020 klo 17.30 Ulkoliikunta (paikka tarkentuu myöhemmin)
  • 30.1.2020 klo 17.30 Arttelin kuntosali
  • ...