Liikkuva sydän -ryhmä

liikkuva_sydan_kavely2.jpg

Kuva: Suomen Sydänliitto

Liikkuva sydän -ryhmä kokoontuu kuntosalilla ja liikkuu luonnossa. Ryhmän toiminta on omaehtoista eli ryhmässä mietitään yhdessä, missä ja miten liikutaan. Liikuntahetkiin ulkona pukeudutaan sään mukaisesti. Pieni sade ei menoa haittaa. Osallistujan on hyvä tietää omat rajansa, miten voi liikkua. Löydä tästä itsellesi mukava tapa liikkua – mukavassa seurassa!

Liikkuva sydän -ryhmä kokoontuu torstaisin 3.9.2020 alkaen klo 17.00–18.00. Alkusyksyn ajan ryhmä käy kävelyillä Kaupin maastossa. Startataan Kauppi Sports Centerin edestä (Kuntokatu 17, 33520 Tampere).

Koronatilanteen vuoksi Arttelin kuntosali ei ole tällä hetkellä käytössä.

Ryhmään osallistuminen on maksutonta, mutta esim. kuntosalimaksu 2 €/kerta ja mahdolliset muut lajikokeilumaksut ovat omakustanteisia. Ryhmän vetäjinä toimivat vapaaehtoiset vertaistukihenkilöt.

Kysy lisää ryhmän vetäjiltä: Matti Riihelä p. 050 594 6858 tai Veikko Kirveskoski p. 040 0977 869 Voit myös ottaa yhteyttä yhdistyksen toimistoon: tampere@sydan.fi.