Sydänkerho

Kerholaiset tapaavat yhdessäolon, ilon ja arkea tukevan toiminnan parissa joka maanantai. Laulut, tietovisat, tuolivoimistelu, muistia ylläpitävät harjoitukset ja runonlausunta ovat muutamia esimerkkejä kerholaisten yhteisestä toiminnasta. Omaa ohjelmaa saa ehdottaa ja omia kokemuksia saa jakaa – sana on siis vapaa! Noin kerran kuukaudessa asiantuntijat ja luennoitsijat käyvät kerhon vieraina kertomassa ajankohtaisista, hyvinvointiin ja elämänlaatuun liittyvistä asioista.

Kahvilaulu on kerholaulun lisäksi tapaamisissa heläytetty piristys. Vuosien myötä siitä on tullut osa traditiota, joka on aina mukava laulaa ja kuulla. Kerhotapaamiset aloitetaankin nykyisin yhteisellä kahvihetkellä.

Tule mukaan kerhoon arkimaanantaisin 7.9. – 14.12.2020 klo 11–13. Kerho kokoontuu osoitteessa Kuninkaankatu 36  B (Tampereen Invalidien kerhohuoneisto, Sokoksen takana).

15.12. joululounas Ilorannassa.

Sydänkerho kokoaa tapaamisiinsa viikoittain liki 40 uskollista osallistujaa ja uudet tulokkaat ovat aina tervetulleita mukaan!

Sydänkerhon järjestämät retket ovat kaikille avoimia (retkille on osallistumismaksu).

Kysy lisää kerhonvetäjältä: Maire Telenius p. 0400 132 406