Läppäsairaiden vertaistukiryhmä

Onko sinulla jokin sydämen monista läppäsairauksista? Tämä on uusi vertaistukiryhmä sinulle. Ryhmää koordinoi Tampereen Sydänyhdistys, mutta olet tervetullut osallistumaan ryhmään koko Hämeenmaan Sydänpiirin alueelta. Lämpimästi tervetuloa!

Seuraava tapaaminen on ke 4.11. klo 17.15 Kumppanuustalo Arttelissa, Pistokas-tilassa (2. krs). Tutustumme yhdessä Sydänliiton sydan.fi-verkkopalveluun ja erityisesti siihen, millaista tietoa sieltä löytyy läppäsairaille ja läppäleikatuille. Huolehdimme yhdessä turvaväleistä, käsihygieniasta ja toivomme, että osallistujilla on oma kasvosuojain mukana. Tarvittaessa kasvosuojaimen saa yhdistykseltä. Tervetuloa mukaan!

Vetäjänä toimii vertaistukikoulutettu ryhmänohjaaja Anne Salonen. Ilmoittaudu mukaan ti 3.11. mennessä: medeia.hakkila@sydan.fi tai p. 045 1274 467.

Koronatilanteen vallitessa tapaamme ulkona, verkossa tai THL:n ohjeita noudattaen Kumppanuustalo Arttelissa (Salhojankatu 42, 33500 Tampere). Sovitaan toiminnasta yhdessä.