Liity jäseneksi

Syken varsinaiseksi jäseneksi pääsevät sydämen-, keuhkon- tai sydänkeuhkonsiirron saaneet yksityishenkilöt.
Kannattajäseniksi voivat liittyä siirrokkaiden läheiset tai muut toiminnastame kiinnostuneet ykityishenkilöt.
Yritykset voivat myös liittyä jäseniksi SYKE ry:hyn.

Kannattajajäseniksi ja yritysjäseniksi liityt klikkaamalla vasemmalla olevia alaotsikoita "Liity kannattajajäseneksi" tai "Liity yritysjäseneksi".

Liity varsinaiseksi jäseneksi:

Syken varsinaiseksi jäseneksi pääsevät sydämen-, keuhkon- tai sydämen- ja keuhkonsiirron saaneet.

Jäsenetuina tarjoamme:

• Sydän-lehden vuosikerran
  • useita jäsenkirjeitä
  • merkittävän taloudellisen tuen yhdistyksen tilaisuuksiin osallistumista varten
  • asiatietoa elinsiirtotoimintaan liittyvistä erityiskysymyksistä
  • sopeutumisvalmennuskursseja ja
  • järjestämme tukihenkilötoimintaa

Kun olet Syken jäsen, kuulut samalla Suomen Vammaisurheilu- ja liikunta VAU ry:hyn. VAU järjestää liikunnallisia tapahtumia kesäisin ja talvisin.

Jäsenmaksu on vuosittain varsinaisjäseniltä 20 €.

Liittyä voit täyttämällä allaolevasta linkistä lomakkeen. Merkitse sarakkeeseen Lisätietoa: Siirron päivämäärä ja siirron tyyppi sekä jäsenmaksu 20 €. Siirron tyypit ovat Sydämen siirto, Keuhkosiirto ja Sydänkeuhkosiirto. Merkitse myös lomakkeen lisätietoihin jäsenmaksun suuruus, se helpottaa käsittelyä.

Pyydämme myös täyttämään liittymislomakkeen kaikki pyydetyt tiedot. Tietoja tarvitaan mm. tiedotteiden jakeluun.