Seinäjoen Sydänyhdistys

Tarjoamme Suomen Sydänliiton ja Sydän-Suomen alueen tuella tutkittua tietoa sydänsairauksista, vertaistukea, yhdessäoloa, retkiä, liikuntaa tapahtumina ja jatkuvanakin toimintana sekä kerhotoimintaa Seinäjoella Cafe Kismuksessa, Ylistarotalolla ja Nurmon Olotilassa. Jäsenmaksumme on 17,50 €/vuosi ja se sisältää 4 kertaa vuodessa ilmestyvän Sydänlehden. Perhejäsenyys on 11,50 €.  Tule mukaan toimintaan!

Yhdessäoloa, tietoa ja tukea

Oletko kiinnostunut paikallisesta sydäntoiminnasta? Tutustu tapahtumakalenterin kautta meidän ja Sydän-Suomen alueen järjestämiin tapahtumiin ja toimintaan. Lähde mukaan ja vaikuta samalla siihen, minkälaista toimintaa järjestämme kaikille kiinnostuneille. Ota yhteyttä toiminnan kehittämiseksi

Tietoa sydänterveydestä ja hyvinvoinnista

Käsittelemme kerhoissamme helpolla ja leikkimieliselläkin tavalla  terveyteen ja hyvinvointiin liittyviä asioita keskustellen ja havaintomateriaalin avulla. Terveystapahtumissa jaamme teemakohtaista tietoa esim.apteeksissa ja ruokakaupoissa.

Itseopiskeluun Sydan.fi verkkopalvelu tarjoaa monipuolista tietoa niin sydänsairauksista, niiden hoidosta, liikunnasta, ruoasta, unesta ja muista elintavoista sekä mielen hyvinvoinnista. Tutustu myös Sydänmerkin herkullisiin resepteihin!

Vertaistukea ja kursseja

Sairastuminen herättää usein monia huolia ja kysymyksiä. Haluaisitko keskustella koulutetun vertaistukihenkilön kanssa? Etsitkö sydänsairastuneille tarkoitettuja kursseja? Tutustu Sydänliiton tarjoamaan tukeen sairastuneille.

Yhdistyksellämme on koulutettuja sydäntukihenkilöitä, joiden puoleen voit kääntyä hakiessasi vertaisen tukea.

Yhdistyksemme vertaiohjaajia on myös terveydenhuollon järjestämissä tietopäivissä ja kursseilla.

Innostavaa toimintaa ja yhdessä oloa

Tutustu yhdistyksemme toimintaan ja lähde mukaan liikuntatapahtumiin sekä keilaamaan kerran kuussa ja kuntosalille kerran viikossa, Kerhomme kerran kuussa ovat sosiaalista yhdessäoloa.

Tule myös yhdistyksemme kokouksiin päättämään toiminnasta ja ilmoittaudu keikkalaiseksi vaikka joulupaketointiin ja PieniEle -lipasvahdiksi.

Teemme myös retkiä ja lomasia ( pari vuorokautta ) tarpeen mukaan.