Safedo

Saat jäsenenä defibrillaattorin etuhintaan Safedolta. Saatavilla on useita vaihtoehtoja!

Safedon (aiemmin Merplast) kautta voit hankkia jäsenetuhintaan defibrillattorin. Saatavilla on useita eri malleja.

Maallikkodefibrillaattori eli sydäniskuri sopii hyvin yhteisökäyttöön ja yleisillä paikoilla säilytettäväksi, joten tämä jäsenetu on tarkoitettu erityisesti yhdistysten hyödynnettäväksi. Jäsenetu on voimassa myös henkilöjäsenille.

LIFEPAK CR 2 on maallikoille tarkoitettu neuvova sydäniskuri, joka opastaa auttajaa suomenkielisin (myös kaksikielinen versio saatavilla) ääniohjein vaihe vaiheelta toimimaan oikein. Auttajan ei tarvitse itse päätellä tarvitseeko autettava defibrillaatioiskua, vaan kone tekee päätöksen tarvitaanko iskua antaa vai ei. Käyttäjän tehtäväksi jää laitteen ohjeiden kuuntelu ja niiden mukaisesti toimiminen. Laite sopii niin aikuisten kuin lasten elvytykseen. Tarkemmat tiedot linkistä https://www.defibrillaattori.eu

Jäsenetuhinta (ALV 0%) Ohjehinta (ALV 0%)
LIFEPAK CR 2 -sydäniskuri, sopii aikuisten ja lasten elvytykseen, USB -yhteydellä, kantokahvalla 1390,00€ 1690,00€
LIFEPAK CR 2 -sydäniskuri, sopii aikuisten ja lasten elvytykseen, Wi-Fi -yhteydellä (ilmoittaa huoltotarpeesta ja laitteen käytöstä sähköpostilla), kantokahvalla 1695,00 € 1895,00€
Käytön opastus paikan päällä (kaikkialla Manner-Suomessa). Käytön opastuksen pituus n. 45-60min 170,00€ 220,00€

HUOM! Mainittuihin hintoihin lisätään arvonlisävero 24%

ZOLL AED PLUS on maallikoille tarkoitettu neuvova sydäniskuri, joka opastaa auttajaa suomenkielisin ääni- ja tekstiohjein vaihe vaiheelta toimimaan oikein. Auttajan ei tarvitse itse päätellä tarvitseeko autettava defibrillaatioiskua, vaan kone tekee päätöksen tarvitaanko iskua antaa vai ei. Käyttäjän tehtäväksi jää laitteen ohjeiden kuuntelu ja niiden mukaisesti toimiminen. Laitteen monipuolisten ominaisuuksien ja laadukkaan palvelumme ansiosta ZOLL on selvästi eniten hankittu laite Suomessa.

Jäsenetuhinta (ALV 0%) Ohjehinta (ALV 0%)
ZOLL AED PLUS -sydäniskuri viiden (5) vuoden säilyvyydellä ja elvytyspalautteella. Sis. kantolaukun tai seinätelineen. 1390,00€ 1690,00€

HUOM! Mainittuihin hintoihin lisätään arvonlisävero 24%

Lisätiedot: puh. 010 279 2600 tai sähköpostilla info@merplast.fi.
Mainitse tiedustelussasi Sydänliiton jäsenetuhinta! Jäsenetuhinta koskee vain uusia tilauksia.

Merplast otti käyttöön uuden päätoiminimen keväällä 2019. Nimenmuutoksen yhteydessä Merplast siirtyi yhtiön aputoiminimeksi, mutta pysyy käytössä uuden toiminimen kanssa erityisesti Suomessa. Safedo on jatkossa yhtiön päätoiminimi.

Liity nyt Sydänyhdistyksen jäseneksi ja saat tämänkin edun käyttöösi. Täytä liittymislomake täällä