Pohjois-Karjalan Sydänpiiri ry:n esittely

190413_jarjestopaiva_26.jpg

Järjestöpäivä 2019

Pohjois-Karjalan Sydänpiiri ry kuuluu itäiseen sydänalueeseen, ja sen toiminta-alueena on Pohjois-Karjalan maakunta, Heinäveden kunta sekä Savonlinnan kaupunkiin kuuluvat Kerimäki, Punkaharju ja Savonranta. Piirin jäseninä on 19 aktiivista Sydänyhdistystä, joissa toimii 5.051 jäsentä, joista naisia on 3.354 ja miehiä 1.670.  Piiri on perustettu 6.6.1956.

Tule rohkeasti mukaan tärkeään sydäntyöhön, ja liity oman paikkakuntasi Sydänyhdistyksen jäseneksi, joista saat tarvittaessa lisätietoa myös piiritoimistosta. Jäsenyys ei edellytä valtimosairautta, ja toimintamme keskeisiä periaatteita ovat terveet elintavat ja sairauksien ennaltaehkäisy sekä sosiaalinen vapaaehtoistoiminta. Sairauden kohdatessa laaja ja koulutettu tukihenkilöverkostomme on käytettävissäsi.

Ota rohkeasti yhteyttä, yhteystiedot löydät näiltä sivuilta, ja tule mukaan hyvin järjestettyyn toimintaan koko Pohjois-Karjalan alueella.