Jäsenille

180414_jarjestopaiva_23.jpg

Jäsenet, Sydänpiirin voimavarat

Pohjois-Karjalan Sydänpiiri ry

Piirin toiminnan tarkoituksena on että ihmiset elävät sydänterveyttä edistävässä ympäristössä, toimivat aktiivisesti oman terveytensä parhaaksi ja saavat tarvitsemansa hoidon oikea-aikaisesti ja yhdenvertaisesti sukupuolesta, asuinpaikasta, sosiaalisesta asemasta ja etnisestä taustasta riippumatta. Piiri on joustava edelläkävijä ja kutsuu ihmiset mukaan lisäämään hyvinvointia. Piiri toimii vapaaehtoistoiminnan tukijana ja elävöittäjänä, vaikuttajana ja edunvalvojana.

Sydänpiirin varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä piirin toiminta-alueella toimiva rekisteröitynyt Sydänyhdistys tai muu rekisteröitynyt yhdistys/oikeuskelpoinen yhteisö, joka haluaa toimia piirin tarkoituksen toteuttamiseksi.

Kannattavaksi jäseneksi voidaan hyväksyä oikeuskelpoinen yhteisö, joka haluaa tukea piirin tarkoitusta ja toimintaa.

Henkilöjäsenet liittyvät oman paikkakunnan Sydänyhdistyksen jäseniksi, ja näin he ovat koko laajan sydänyhteisön jäseniä. Sydänliitto valtakunnallisena, Sydänpiiri maakunnallisena ja Sydänyhdistys paikkakunnan aktiivisena toimijana.