Tule mukaan toimintaamme!

Toimintamme tavoitteena on sydän-ja verisuoniterveyden edistäminen,sairastuneiden henkilöiden itsehoidon ja kuntoutuksen kehittäminen sekä omaisten tukeminen. Yhdistyksemme tarjoaa jäsenilleen mahdollisuuden aktiiviseen toimintaan osallistumisen, yhdessäoloon ja virkistäytymiseen.

Sydämellisesti tervetuloa Oulun Sydänyhdistyksen toimintaan!

Yhdistyksessä tapahtuu

Oletko kiinnostunut asiantuntijaluennoista, tapahtumista, retkistä tai kenties halutko jutella koulutetun vertaistukihenkilön kanssa sairaudestasi? Haluaisitko osallistua liikuntaryhmiin? Tutustu toimintaamme näillä sivuilla ja ota rohkeasti yhteyttä. Yhdistyksen yhteystiedot löydät helposti http://sydan.fi/oulu/yhteystiedot

Tietoa sydänterveydestä ja hyvinvoinnista

Sydan.fi verkkopalvelumme tarjoaa monipuolista tietoa niin sydänsairauksista, niiden hoidosta, liikunnasta, ruoasta, unesta ja muista elintavoista sekä mielen hyvinvoinnista. Tutustu vaikka Sydänmerkin herkullisiin resepteihin!

Vertaistukea ja kursseja

Sairastuminen herättää usein monia huolia ja kysymyksiä. Haluaisitko keskustella koulutetun vertaistukihenkilön kanssa? Etsitkö sydänsairastuneille tarkoitettuja kursseja? Tutustu Sydänliiton tarjoamaan tukeen sairastuneille.

Innostavaa toimintaa ja yhdessä oloa

Yhdistyksemme järjestää monipuolista toimintaa kuten esimerkiksi liikuntaa, luentoja, retkiä ja keskustelukerhoja.

Oulun Sydänyhdistys Ry

Walk & Talk

Kävelytapahtuma 14.5 klo 12-14.

Lähtö tapahtuu Kastellin kirkon edestä ja suuntautuu Oulujoen rantatietä.

Kävelyn jälkeen kokoonnumme kahvitilaisuuteen Kastellin kirkon seurakuntasaliin.

Ohjelmaa, arvontaa.

Olemme haastaneet mukaan Oulun Seudun muistiyhdistyksen.

Kuva Sydän 4/2023.

Oulun Sydänyhdistys Ry

Sydänystävällinen ruokakurssi

Järjestämme yhdessä Pohjois-Pohjanmaan Marttojen kanssa ruokakurssin.

Ohjaajana kotitalousasiantuntija Anne Lampela. Kurssille otetaan 15 henkilöä. Erityisruokavaliot huomioidaan. Mukaan esiliina , päähine ja sisäkengät.

Aika ke 22.5 klo 10-13. Paikka Marttala Kajaaninkatu 36.

Ilmoittautuminen viim. 15.5 anja.ylikokkila@gmail.com tai 040 501 3022.

Oma vastuu 15€ yhdistyksen tilille FI 95 5741 3620 5386 18, VIITE 12386