Nilsiän Sydänyhdistys

Sydänyhdistys on kansanterveys- ja potilasjärjestö, joka edistää sydän- ja verisuoniterveyttä. Yhdistys tarjoaa tietoa terveydestä ja sydänsairauksista, tukea elämänmuutoksiin sekä apua toipumiseen. Sydänyhdistyksen jäsenenä olet oikeutettu monipuolisiin jäsenetuihin. Lisäksi saat mahdollisuuden tutustua uusiin ihmisiin ja pysyt ajan tasalla terveyteen ja ravintoon liittyvissä asioissa. Sydänyhdistyksessä sinulla on mahdollisuus myös osallistua vapaaehtoistoimintaan ja tuottaa näin iloa itsellesi. Nilsiän Sydänyhdistyksen toiminnan tarkoituksena on tehdä sydäntyötä kaikkien hyväksi. Työskentelemme terveyden puolesta valistaen nilsiäläisten elämäntapamuutoksia, jotka ovat välttämättömiä niin sairauden ehkäisyssä kuin hoidossa ja kuntoutuksessakin. Työskentelemme eri sektoreilla yhden ja saman päämäärän hyväksi lisätäksemme nilsiäläisten terveyttä ja hyvinvointia. Lisäksi pyrimme kehittämään toimintaamme jatkuvasti ajan haasteiden ja mahdollisuuksien mukaan Nilsiässä Toiminnan ilo on tärkeää !

Global frontpage

• Keilausta