Merplast

Merplast tarjoaa nyt Sydänliiton jäsenille Suomen ostetuimman defibrillaattorin jäsenetuhintaan.

Liity nyt Sydänyhdistyksen jäseneksi ja saat tämänkin edun käyttöösi. Täytä liittymislomake täällä

Maallikkodefibrillaattori eli sydäniskuri sopii hyvin yhteisökäyttöön ja yleisillä paikoilla säilytettäväksi, joten tämä jäsenetu on tarkoitettu erityisesti yhdistysten hyödynnettäväksi.  Jäsenetu on voimassa myös henkilöjäsenille.

ZOLL AED PLUS on maallikoille tarkoitettu neuvova sydäniskuri, joka opastaa auttajaa suomenkielisin ääni- ja tekstiohjein vaihe vaiheelta toimimaan oikein. Auttajan ei tarvitse itse päätellä tarvitseeko autettava defibrillaatioiskua, vaan kone tekee päätöksen tarvitaanko iskua antaa vai ei. Käyttäjän tehtäväksi jää laitteen ohjeiden kuuntelu ja niiden mukaisesti toimiminen. Laitteen monipuolisten ominaisuuksien ja laadukkaan palvelumme ansiosta ZOLL on selvästi eniten hankittu laite Suomessa.

Jäsenetuhinta (ALV 0%) Ohjehinta (ALV 0%)
ZOLL AED PLUS -sydäniskuri viiden (5) vuoden säilyvyydellä ja elvytyspalautteella. Sis. kantolaukun tai seinätelineen. 1390,00€ 1690,00€
Käytön opastus paikan päällä (kaikkialla Manner-Suomessa). Käytön opastuksen pituus n. 45-60min 170,00€ 220,00€

HUOM! Mainittuihin hintoihin lisätään arvonlisävero 24%

Lisätiedot: puh. 010 279 2600 tai sähköpostilla info@merplast.fi.
Mainitse tiedustelussasi Sydänliiton jäsenetuhinta! Jäsenetuhinta koskee vain uusia tilauksia.

Liity nyt Sydänyhdistyksen jäseneksi ja saat edut käyttöösi. Täytä liittymislomake täällä