Toimintaa

Kuva Unelmien liikuntapäivästä 10.5.2018. Järjestettiin yhteistyössä Juankosken Kuntoilijat ry:n kanssa.

Liikuntapiirien kurssimaksut
Koillis-Savon Sydänyhdistys maksaa Kuopion kansalaisopiston ym. järjestäjätahojen liikuntapiirien kurssimaksuista 15 euron osuuden/jäsen sekä kevät- että syyskauden kurssimaksusta. Kuopion kansalaisopisto ei vähennä sydänyhdistyksen jäsenetuutta asiakkaalle lähetettävästä kurssilaskusta. Jäsenetuuden saamiseksi jäsenen tulee toimittaa kevään kurssien osalta 30.4. mennessä ja syksyn kurssien osalta 15.11. mennessä yhdistyksen rahastonhoitajalle kuitti maksetusta kurssimaksusta sekä tilitiedot. Lisätietoja: tai puh. 040 4128 593.

Sydänkuntoutus

Kylpylähotelli Kunnonpaikka järjestää vuoden 2017-2020 aikana sydänsairautta sairastavien kuntoutuskursseja. Kyseessä olevat kurssit ovat Kelan kuntoutuskursseja, joten ovat kuntoutujille täysin maksuttomia.

Lue lisää täältä.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hallinto
Sääntömääräinen yhdistyskokous, hallituksen kokoukset tarpeen mukaan.

Jäsenpalvelut
Jäsenhankinta ja jäsenlehdet

Osallistuminen piirin koulutuksiin

Kuntoutus
Liikuntaryhmät

Sydänviikon tapahtumat, Unelmien liikuntapäivä 9.5., Kuutamovaellus
Sydänliiton yhteistyökumppanina v. 2020 on Suomen Latu ry, paikallisena yhdistyksenä Juankosken Kuntoilijat ry.

Sydän- ja verisuonitautien ehkäisytoiminta
Tukihenkilötoiminta
Tulppa-projekti
Yhdistys maksaa Kuopion kansalaisopiston ym. järjestäjätahojen kurssimaksuista 15 euron osuuden/jäsen sekä kevät- että syyskauden kurssimaksusta. Kurssi voi olla mikä tahansa liikuntapiiri.

Virkistystoiminta
kesäteatteri- tms. matka, pikkujouluretki
Luonto- ja liikuntaretket

Tiedotus
Yhdistyksen toiminnasta ja tapahtumista ilmoitetaan Koillis-Savo –lehdessä ja mahdollisuuksien mukaan yhdistyksen nettisivuilla.
Tervetulokirjeet lähetetään marraskuun 2018 jälkeen liittyneille uusille jäsenille. Tarvittaessa jäsenkirjeet lähetetään kaikille jäsenille.

Talous- ja varainhankinta
Jäsenmaksut
Adressien välitys
Arpajaiset, myyjäiset, kesätoritapahtumat
Mahdolliset avustukset

Testamenttivaroja käytetään n. 2500 euroa/vuosi jäsenten virkistystoimintaan.