Toimintaa

Kuva Unelmien liikuntapäivästä 10.5.2018. Järjestettiin yhteistyössä Juankosken Kuntoilijat ry:n kanssa.

Pikkujouluretki su 15.12.2019 Kuopion musiikkikeskukseen
JOULUMIELTÄ JOKAISELLE -konserttiin (klo 15). Ruokailu menomatkalla Hotelli IsoValkeisella.
Hinta (sis. konserttilipun, ruokailun ja matkan) jäsenet 34 euroa, ei-jäsenet 64 euroa. Bussireitti- ja aikataulu: Muuruvesi Hotelli Teekin pysäkki klo 10.45, Juankoski pankin pysäkki klo 11.00, Kaavi mh klo 11.30, Tuusniemi K-Kaupan P-alue klo 12.00.
Lisätietoja + sitovat ilmoittautumiset 23.10. mennessä:  puh. 040 4128 593 (iltaisin) tai helena.miettinen56@elisanet.fi. Retken maksu maksetaan 23.10. mennessä Koillis-Savon Sydänyhdistys ry:n tilille: FI16 509600 400212 18.

Kesätoripäivä Kaavilla 10.8.2019 klo 11-14

Kuutamovaellus 15.9.2019 Vaikkojoella

Liikuntapiirien kurssimaksut
Koillis-Savon Sydänyhdistys maksaa Kuopion kansalaisopiston ym. järjestäjätahojen liikuntapiirien kurssimaksuista 15 euron osuuden/jäsen sekä kevät- että syyskauden kurssimaksusta. Kuopion kansalaisopisto ei vähennä sydänyhdistyksen jäsenetuutta asiakkaalle lähetettävästä kurssilaskusta. Jäsenetuuden saamiseksi jäsenen tulee toimittaa syksyn kurssien osalta 30.11.2019 mennessä yhdistyksen rahastonhoitajalle kuitti maksetusta kurssimaksusta sekä tilitiedot. Lisätietoja: tai puh. 040 4128 593.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sydänkuntoutus

Kylpylähotelli Kunnonpaikka järjestää vuoden 2017-2020 aikana sydänsairautta sairastavien kuntoutuskursseja. Kyseessä olevat kurssit ovat Kelan kuntoutuskursseja, joten ovat kuntoutujille täysin maksuttomia.

Lue lisää täältä.

TOIMINTASUUNNITELMA  2019

Järjestötoiminta
Sääntömääräinen yhdistyskokous, hallituksen kokoukset tarpeen mukaan.
Jäsenhankinta ja jäsenlehdet
Osallistuminen piirin koulutuksiin
Liikuntaryhmät
Tapahtumat
Sydänviikon tapahtumat, (Unelmien liikuntapäivä 10.5.), Vaellustapahtuma Vaikolla 30.5. Kuutamovaellus 15.9., Vaikkojokimarkkinat 3.8., kaikille avoin liikuntapainotteinen luento 28.2.

Sydänliiton yhteistyökumppanina v. 2019 on Suomen Latu ry, paikallisena yhdistyksenä Juankosken Kuntoilijat ry.

Sydän- ja verisuonitautien ehkäisytoiminta
Tukihenkilötoiminta
Toimenpideohjelma sydän- ja verisuonitautien ehkäisemiseksi
Tulppa-projekti
Yhdistys maksaa Kuopion kansalaisopiston ym. järjestäjätahojen kurssimaksuista 15 euron osuuden/jäsen sekä kevät- että syyskauden kurssimaksusta. Kurssi voi olla mikä tahansa liikuntapiiri.

Virkistystoiminta
Kylpylä- ja teatterimatkat, pikkujouluretki
Luonto- ja liikuntaretket, liikuntavastaavien koulutuspäivät

Tiedotus
Yhdistyksen toiminnasta ja tapahtumista ilmoitetaan Koillis-Savo –lehdessä ja mahdollisuuksien mukaan yhdistyksen nettisivuilla. Tervetulokirjeet lähetetään marraskuun 2018 jälkeen liittyneille uusille jäsenille. Tarvittaessa jäsenkirjeet lähetetään kaikille jäsenille.

Talous- ja varainhankinta
Jäsenmaksut
Adressien välitys
Arpajaiset, myyjäiset, kesätoritapahtumat
Mahdolliset avustukset
Vaali- ym. lipaskeräykset

Testamenttivaroja käytetään n. 2500 euroa jäsenten virkistystoimintaan.