Toimintaa

Liikunnallinen toritapahtuma 24.10.2020
Tapahtuman järjestävät Kuopion seudun Hengitysyhdistys ry:n Kaavin paikallistoimikunta ja Koillis-Savon Sydänyhdistys ry. Yhdistykset tarjoavat jäsenilleen burger-aterian ja kahvin+kahvileivän.
klo 10 Tilaisuuden avaus, kasvomaskin käytön ja käsihygienian opastus, yhdistysten puheenvuorot
klo 10.15 ruoka- ja kahvilipukkeiden ja kasvomaskien jakaminen jäsenille
klo 11 jumppa, fysioterapeutti Jaana Saario
klo 11.45-  ruokailu ja kahvit

HUOM! Yhdistysten jäsenten ilmoittautumiset 19.10. mennessä:   hengitysyhdistys puh. 040 549 4929, sydänyhdistys puh. 040 4128 593.
Puhvetti: Voutilan tila ja Kaavin 4H-yhdistys
Tervetuloa terveenä!

Liikuntapiirien kurssimaksut
Koillis-Savon Sydänyhdistys maksaa Kuopion kansalaisopiston ym. järjestäjätahojen liikuntapiirien kurssimaksuista 15 euron osuuden/jäsen sekä kevät- että syyskauden kurssimaksusta. Kuopion kansalaisopisto ei vähennä sydänyhdistyksen jäsenetuutta asiakkaalle lähetettävästä kurssilaskusta. Jäsenetuuden saamiseksi jäsenen tulee toimittaa kurssien osalta 15.11. mennessä yhdistyksen rahastonhoitajalle kuitti maksetusta kurssimaksusta sekä tilitiedot. Lisätietoja: tai puh. 040 4128 593.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hallinto
Sääntömääräinen yhdistyskokous, hallituksen kokoukset tarpeen mukaan.

Jäsenpalvelut
Jäsenhankinta ja jäsenlehdet

Osallistuminen piirin koulutuksiin

Kuntoutus
Liikuntaryhmät

Tapahtumat
Sydänviikon tapahtumat, Unelmien liikuntapäivä 9.5., Kuutamovaellus Vaikolla ke 2.9.2020.
Sydänliiton yhteistyökumppanina v. 2020 on Suomen Latu ry, paikallisena yhdistyksenä Juankosken Kuntoilijat ry.

Sydän- ja verisuonitautien ehkäisytoiminta
Tukihenkilötoiminta
Tulppa-projekti
Yhdistys maksaa Kuopion kansalaisopiston ym. järjestäjätahojen kurssimaksuista 15 euron osuuden/jäsen sekä kevät- että syyskauden kurssimaksusta. Kurssi voi olla mikä tahansa liikuntapiiri.

Virkistystoiminta
kesäteatteri- tms. matka, pikkujouluretki
Luonto- ja liikuntaretket

Tiedotus
Yhdistyksen toiminnasta ja tapahtumista ilmoitetaan Koillis-Savo –lehdessä ja mahdollisuuksien mukaan yhdistyksen nettisivuilla.
Tervetulokirjeet lähetetään marraskuun 2018 jälkeen liittyneille uusille jäsenille. Tarvittaessa jäsenkirjeet lähetetään kaikille jäsenille.

Talous- ja varainhankinta
Jäsenmaksut
Adressien välitys
Arpajaiset, myyjäiset, kesätoritapahtumat (Kaavilla la 25.7.2020)
Mahdolliset avustukset

Testamenttivaroja käytetään n. 2500 euroa/vuosi jäsenten virkistystoimintaan.