Sydämeni laulut -karaokekisa ja tanssitapahtuma

2.png

Sydämeni laulut -karaokekilpailu ja tanssitapahtuma 2019

Sydämeni laulut -karaokekilpailu ja tanssitapahtuma Kartano Kievarissa ke 18.9.2019, klo 12 alkaen.
Tapahtumassa on Keski-Suomen Sydänpiirin karaokekilpailu, sekä mahdollisuus tanssia ja viettää aikaa yhdessä.

Ohjeet kilpailuun osallistuville:
Kilpailuun on mahdollista osallistua Keski-Suomen Sydänpiirin kuuluvien Sydänyhdistysten jäsenet  sekä keskisuomalaiset Syke, Karpatiat, Sydänlapset ja aikuiset -sydänyhdistysten jäsenet.

• Kilpailuun mahtuu yhteensä 26 nais- ja mieslaulajaa. Yhdellä Sydänyhdistyksellä on mahdollisuus lähettää kilpailuun  1-6 laulajaa. Jokaisesta yhdistyksestä pääsee vähintään 2 laulajaa ja enimmillään 6 laulajaa. Osallistujia otetaan sama määrä jokaisesta kilpailuun lähettäneestä yhdistyksestä. Tasatilanteessa aikaisemmin ilmoittautunut yhdistys voi saada yhden laulajan enemmän, kuitenkin niin, ettei kokonaislaulajamäärä ylitä 26 laulajaa ja maksimissaan on 6 /yhdistys
  • Ilmoittaudu karaokekilpailuun ennakkoon ma 9.9. mennessä kristiina.pigg@sydan.fi  / p. 050 592 4588
  • Ilmoita nimi, Sydänyhdistyksesi, puhelinnumero, sähköposti, mahdolliset erityisruokavaliot.
  • Kilpailun osallistumismaksu on 10€, joka maksetaan käteisellä paikan päällä ilmoittautumisen yhteydessä.
  • Tilaisuudessa on mahdollisuus myös ruokailuun. Lounaan hinta on 10€ (omakustanteinen) ja se varataan kilpailijoille automaattisesti järjestäjien toimesta, mikäli ei kilpailija muuta toivo. Lounas maksetaan ravintolassa.
klo 10.30         Ovet avataan, ilmoittautuminen alkaa (kilpailijoilla mahdollisuus äänenavaukseen)
klo 11.00    Kilpailijoiden tulee olla viimeistään paikalla
klo 12.00    Kilpailu alkaa

Semifinaalissa osallistujat laulavat oman valinnan mukaan yhden kappaleen, joka on valittavissa yli 4000 kappaleen joukosta Kartano Kievarin listoista.

Tuomaristo valitsee finaaliin kuusi eniten pisteitä saanutta miestä ja kuusi eniten pistettä saanutta naista. Tuomareina ovat  muusikko/laulaja Hannu Wacklin, muusikko/laulaja  Seppo Savilehto, muusikko Kyösti Järvikallio ja karaokeisäntä Matti Pasanen.

Finaalissa kilpailijat laulavat toisen omavalintaisen kappaleen Kartano Kievarin karaokelistoista.
Tuomareiden antama pistejärjestys kertoo kolme parasta nais- ja mies kisaajaa, jotka palkitaan pokaalilla ja tuotepalkinnolla.

Tapahtumassa palkitaan myös yleisön suosikki (yksi nainen ja yksi mies), jota voi yleisö äänestää pääsylipulla tai osallistumismaksulipulla semifinaalin jälkeen.

Tapahtuma on kaikille avoin, jossa pääsee kannustamaan laulajia sekä samalla tanssimaan, liikkumaan ja viihtymään yhdessä rakkaiden laulujen parissa. Yleisöliput tapahtumaan 10€/kpl. Tilaisuudessa on mahdollisuus ruokailuun. Yleisön ja huoltojoukkojen tulee varata lounas ennalta itse Kartano Kievarista p. 040 549 2110

Kerätkää siis mukaan joukko sydänystäviä ja tulkaa viihtymään!

Lisätietoja antaa:  Martti Sormunen, / p. 0400 916 335 ja Kristiina Pigg /  p. 050 592 4588