Mobiilijäsenkortti

Lataa älypuhelimeesi nykyaikainen mobiilijäsenkortti! Kortti kulkee näin aina mukanasi missä sitten ikinä liikutkaan. Näet jäsenetusi vain muutamalla painalluksella ja voit tarkastella sekä muuttaa jäsentietojasi. Pysyt myös ajan tasalla seuraamalla yhdistyksesi uutisia ja tapahtumia. Sydänliiton mobiilijäsenkortti on maksuton.

Mobiilijäsenkortin käyttöönotto

Mobiilijäsenkortin käyttöönotto on helppoa kuin 1-2-3! Näin saat kaikki edut taskuusi:

1. Siirry älypuhelimellasi sovelluskauppaan.
    • Android-käyttöjärjestelmällä varustetuissa puhelimissa sovelluskaupan nimi on Google Play ja iPhone-puhelimissa App Store.
  2. Käynnistä haku ja etsi mobiilijäsenkortin sovellus sanalla sydänliitto.
  3. Lataa ja asenna sovellus puhelimeesi.
  4. Käynnistä sovellus ja kirjaudu sisään. Käyttäjätunnus on jäsennumerosi ja salasana on postinumerosi.

Kaikki jäsenpalvelut yhdessä

Sydänliiton mobiilijäsenkortilla teet digiloikan helposti ja nopeasti! Saat kaikki nämä jäsenpalvelut sähköisesti:

• Tarkastele ja muuta tarvittaessa jäsentietojasi. Osoitteenmuutos ei voisi olla enää helpompaa!
  • Seuraa ajankohtaisia uutisia niin läheltä kuin vähän kauempaakin.
  • Osallistu yhdistyksesi monipuolisiin tapahtumiin ja katso tapahtumakalenterista itsellesi sopiva tilaisuus.
  • Mobiilijäsenkortilla saat myös pikaviestejä yhdistykseltäsi, sydänpiiriltä ja liitolta. Olet ajan hermolla etkä missaa mitään!
  • Löydät kätevästi kaikki oman paikallisyhdistyksesi yhteystiedot sekä piirin että liiton puhelinnumerot.

Lataa, asenna ja ota Sydänliiton mobiilijäsenkortti käyttöösi jo tänään!

Kohderyhmät Jäsenet