Sydänystävä mukaan jäsenhankintakampanja 2019

Kutsu ystäväsi mukaan ja voita lahjakortti kylpylään!

Sydänviikko on erinomainen aika kutsua ystäväsi mukaan toimintaan. Kilpailuun osallistut houkuttelemalla ystäväsi, sukulaisesi, naapurin tai muun henkilön mukaan sydänyhdistyksen jäseneksi. Toukokuun aikana (1.5-30.5.2019) jokaisen uuden jäsenen mukaan tuoneitten kesken arvotaan kylpylälahjakortti haluamaasi kotimaiseen Holiday Club kylpylään.

Pyydä ystävääsi täyttämään verkkosivuilla jäseneksi liittymislomake. Liittymisen yhteydessä uuden jäsenen tulee ilmoittaa omien tietojensa lisäksi sinut jäsenhankkijana. Tähän hän tarvitsee etu- ja sukunimesi sekä jäsennumerosi. Nämä tiedot tulee täyttää liittymislomakkeen lisätietoja kohtaan.

Kilpailun säännöt

Jäsenhankkijan pitää olla Suomen Sydänliiton jäsen. Jäsenhankinta kilpailuun voi osallistu vain ilmoittamalla uuden jäsenen Sydänliiton verkkosivuilla olevalla liittymislomakkeella, Sydän-lehdessä numero 3 olevalla liittymislomakkeella tai puhelimitse Suomen Sydänliiton jäsenpalveluun.
Suomen Sydänliiton tai jäsenjärjestöiden henkilökunta ei voi osallistua kampanjaan.

Lahjakortin arvonta

Kylpylälahjakortin voittaja arvotaan 25.10.2019 Sydänliiton syyskokouksen yhteydessä Porissa. Kilpailun voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti.