Jäsenedut.fi

Hyödynnä paljon uusia ja vaihtuvia jäsenetuja eri yrityksiltä. Rekisteröidy jäsenedut.fi-palveluun ja ota käyttöösi enemmän etuja.

Jäsenedut.fi kokoaa yhteen jäsenetuja tarjoavat yritykset ja yhdistysten jäsenet.

Palvelu  tuo Sydänliiton jäsenten saataville paljon uusia ja vaihtuvia jäsenetuja. Tarjolla on mm. lehti-, autoilu-, hotelli- ja ravintolaetuja sekä hyvinvointiin liittyviä etuja.

Esimerkiksi nämä kestosuosikit voit hyödyntää jäsendut.fi-palvelun kautta:

• F-Secure tietourvasta jäsenetu 20-40 € / vuosi
  • Fressi-liikuntakeskus: uusille asiakkaille veloitukseton SECA-hyvinvointianalyysi kehonkoostumusmittarilla (arvo 60 €) ja kuukauden ilmainen harjoittelu
  • Keventäjät.fi -palvelu: hintaetu -20%
  • Lehtikuningas: hintaetuja lehtitilauksista
  • Hertz ja Scandia: etua autonvuokrauksesta

Tutustu jäsenedut.fi palveluun, ja lue tarkemmin näistä eduista sekä monista muista. Etukoodit saat käyttöösi rekisteröitymällä palveluun.

Jäsenedut.fi-palvelun käyttö on helppoa: rekisteröidy palveluun ja voit hyödyntää etuja välittömästi.

Rekisteröintisivulta voi myös tilata palvelun uutiskirjeen, joka lähetetään pääsääntöisesti kaksi kertaa kuukaudessa. Uutiskirje on kätevin tapa saada tietoa uusista eduista ja jotkut edut ovat esillä ainoastaan uutiskirjeessä. Jokaisen kirjeen lopussa on linkki ”unsubscribe”, jota klikkaamalla uutiskirjeen voi peruuttaa milloin tahansa.

Palvelun käyttö on täysin maksutonta ja vapaaehtoista kaikille Sydänliiton jäsenille. Sydänliitto ei luovuta jäsenetietojasi yrityksen käyttöön eikä tähän palveluun käytetä jäsenmaksuvarojasi. Jokainen jäsen voi itse niin halutessaan ottaa palvelun ja siellä tarjotut edut käyttöönsä. Tietojasi ei luovuteta eteenpäin jäsenedut.fi-palvelusta.

Sydänliiton yhteyshenkilö neuvoo tarvittaessa palvelun käyttöönotossa ja etujen hyödyntämisessä:

Kimmo Korpijaakko, InMind Media Oy
Puhelin: 0400 392660
Sähköposti: kimmo.korpijaakko@inmind.fi

Liity nyt Sydänyhdistyksen jäseneksi ja saat tämänkin edun käyttöösi. Täytä liittymislomake täällä

Kohderyhmät Jäsenet