Jäsenedut.fi

Jos haluat käyttöösi enemmän jäsenetuja, rekisteröidy jäsenedut.fi-palveluun ja hyödynnä paljon uusia ja vaihtuvia jäsenetuja.

Jäsenedut.fi on verkossa toimiva kanava, joka kokoaa yhteen jäsenetuja tarjoavat yritykset ja yhdistysten jäsenet. Suomen Sydänliitto Ry ja jäsenedut.fi-palvelu ovat sopineet yhteistyöstä, joka tuo Sydänliiton jäsenten saataville paljon uusia ja vaihtuvia jäsenetuja. Tarjolla on mm. lehti-, autoilu-, hotelli- ja ravintolaetuja sekä hyvinvointiin liittyviä etuja. Tutustu palveluun www.jäsenedut.fi​

Jäsenedut.fi-palvelun käyttö on helppoa: rekisteröidy palveluun ja voit hyödyntää etuja välittömästi.
Tietojasi ei luovuteta eteenpäin. Rekisteröintisivulta voi myös tilata palvelun uutiskirjeen, joka lähetetään pääsääntöisesti kaksi kertaa kuukaudessa. Uutiskirje on kätevin tapa saada tietoa uusista eduista ja jotkut edut ovat esillä ainoastaan uutiskirjeessä. Jokaisen kirjeen lopussa on linkkin ”unsubscribe”, jota klikkaamalla uutiskirjeen voi peruuttaa milloin tahansa.

Jokainen jäsen voi itse niin halutessaan ottaa palvelun ja siellä tarjotut edut käyttöönsä. Palvelun käyttö on täysin maksutonta ja vapaaehtoista kaikille Sydänliiton jäsenille. Sydänliitto ei luovuta jäsenetietoja yrityksen käyttöön eikä tähän palveluun käytetä jäsenmaksuvarojasi.

Huhtikuun arvonta jäsenedut.fi-palvelussa: Arvotaan 100 kpl Ruotsin matkoja!

Jäsenedut.fi -palvelussa on CWT Kaleva Travelin matka-arvonta, jossa kaikki uutiskirjeen 30.4.2019 mennessä tilanneet osallistuvat 100:n Ruotsin matkan arvontaan. Kirjaudu palveluun ja osallistu klikkaamalla CWT Kaleva Travelin etua sekä tilaa uutiskirje. Jos et vielä ole jäsenedut.fi-palvelun käyttäjä, voit rekisteröityä jäsenedut.fi-sivuilla.

Sydänliiton yhteyshenkilö neuvoo tarvittaessa palvelun käyttöönotossa ja etujen hyödyntämisessä:

Kimmo Korpijaakko, InMind Media Oy
Puhelin: 0400 392660