Keväällä 2020

tulp.jpg

Keväällä 2019

Kevät 2020 tuo taas toimintatarjottimen valittavaksenne. Kerhot jatkavat toimintaansa.  Lukupiiri kutsui kirjailijavieraan, Kristiina Vuoren huhtikuussa vieraakseen. Tilaisuus on kaikille avoin ja toivotammekin juuri sinut tapaamaan paikkakunnan omaa kirjailijaa.

Liikunta säännöllisesti toteutettuna on tehokkaampaa oman terveyden kannalta kuin sen määrä, on nyt uusi valtakunnallinen liikuntasuositus. Suosittu vesijumppa jatkuu, samoin Sydänkävely, Tuolijumppa ja Sydänjooga viikoittain toteutettuina suo säännölliseen liikuntaan mahdollisuuden. Uutena jatkuu syyskaudella alkanut Fysiojumppa Spurtissa 10 kertaa.

Teemme retken Hartwallille Lahteen helmikuun alussa ja Helsingin Kaupunginteatteriin (Humiseva Harju) ja toukokuussa  kevätkauden päättäjäisinä teemme retken Fiskarsin suunnalle. Molemmissa yhdistys avustaa bussikyydin hinnassa. Ystävänpäiväkahvilla tapaamme uusia jäseniämme ja muita sydänyhdistyksestä kiinnostuneita. Vuosikokouksessa valitaan taas jäseniä hallitukseen, nykyisessä on 7 jäsentä (6-10 sääntöjen mukaan), joten mukaan mahtuu vielä. Tulkaa joukolla mukaan! Sydänviikon ohjelmasta on valmiina vasta osa, samoin luento on suunnitteluvaiheessa. Toukokuussa lähdemme vielä kulttuurikävelylle tutustumaan kotikaupunkimme kohteisiin. Tässä vain muutamia tapahtumia. Tarkemmin saat tietoa paikallislehdistä lähempänä, joissa myös tiedot sydänmittauksista. Kevättiedote jaetaan viikolla 3, jossa tarkemmin em toiminnasta.

Kiva nähdä sinut keväällä! Tule mukaan