Keväällä 2019

tulp.jpg

Keväällä 2019

Kevät 2018 tarjoaa taas uutta ja jo vakiintunutta toimintaa jäsenillemme ja miksei muillekin. Syyskauden kerhot jatkavat toimintaansa. Sydänkahvilassa ja Ohipallokerhossa esittäytyy OmaOiva-toiminta heti tammikuussa. Uutuutena alkaa Lukupiiri ma 21.1.2019, ensimmäiselle kerralle luemme Jennifer Clementiksen kirjan  "Rakkaudesta aseisiin".

Liikunta säännöllisesti toteutettuna on tehokkaampaa oman terveyden kannalta kuin sen määrä, oli päivän lehdessä tutkimustietona. Vesijumppa on saanut ammattivetäjän ja ryhmän kokoa on voitu myös kasvattaa, jumppa jatkuu torstaisin klo 12-12.30. Sydänkävely, Tuolijumppa ja Sydänjooga viikoittain toteutettuina suo säännölliseen liikuntaan mahdollisuuden.

Tapahtumiamme esittelemme Toimintakeskuksen Toripäivillä heti vuoden alussa, mutta jo nyt voi paljastaa pari herkkupalaa. Helsingin Kaupunginteatterin Kirsikkatarha ti 9.4. ja toukokuussa ti 21.5. kevätkauden päättäjäisinä teemme retken Tammisaari-Hanko suunnalle. Molemmissa yhdistys avustaa bussikyydin hinnassa. Tarkemmin saat tietoa paikallislehdistä lähempänä. Ystävänpäiväkahvilla tapaamme uusia jäseniämme ja muita sydänyhdistyksestä kiinnostuneita. Vuosikokous on maaliskuussa. Tulkaa joukolla mukaan! Sydänviikon ohjelmasta on valmiina vasta luento, päivä 9.5. ja aihe, Hyvä-paha sokeri! - Onko sokerilla väliä.

Kiva nähdä sinut keväällä! Tule mukaan