Tue toimintaa

Tue meitä - yhdessä edistämme sydänterveyttä

Helsingin Sydänyhdistys ry:n tavoite on sydänterveyden edistäminen. Toimimme sydän- ja verisuonisairauksien ehkäisemiseksi ja osallistumme sairastuneiden hoidon ja kuntoutumisen kehittämiseen. Yritysten ja yhteisöjen tuki ovat meille tärkeitä. Niiden avulla voimme kehittää ja ylläpitää toimintojamme, jotka edistävät sydänterveyttä sekä auttavat meitä ajamaan sairastuneiden etuja ja välittämään uusinta hoitotietoa.

Tililahjoitukset

Halutessasi tehdä tililahjoituksen ota yhteyttä Marjatta Kuuselaan pj.   0400 448 286.

Testamentti sydänterveydelle

Yksityishenkilö voi tukea sydänyhdistyksen paikallista sydäntyötä ja taata sen jatkuvuutta testamentin tai lahjoituksen avulla. Sydäntyöhön osoitetut testamentit ja lahjoitukset menevät sellaisenaan antajan määrittelemään tarkoitukseen.

Testamentin tekemisen asiantuntija-apua tarjoavat asianajo- ja lakiasiantoimistot, valtion oikeusaputoimisto, pankkien notariaatit tai oma lähipankkisi.

Lahjoitukset ja testamentit ovat tärkeitä meille. Niiden avulla voimme edistää helsinkiläisten sydänterveyttä ja ajaa sairastuneiden etuja sekä välittää uusinta hoitotietoa sekä terveydenhuollon ammattilaisille että sairastuneille itselleen. Sydänjärjestöt yleishyödyllisinä yhteisöinä eivät ole lahja- ja perintöverovelvollisia. Voimme käyttää saamamme lahjoitukset täysimääräisesti sydäntyön edistämiseen.

Lisätietoa: Marjatta Kuusela, pj, puh, 0400 448286