Virkistysmatkat ja retket

dscn2606_1_1.jpg

Pikkujouluristeily

Teatterimatka Kouvolaan 26.10.2019

Näytös Herrasmieshuijari alkaa klo 13.00.  Ilmoittautuminen ja lisätiedot Anita p. 044 530 1164. Ilmoittautuminen 20.9.2019 mennessä.

Pikkujouluristeily 3.12.2019

Helsingin Sydänyhdistyksen Pikkujouluristeily 3.12.2019 Viking XPRS laivalla. Lähtö Katajanokan terminaalista klo 10.30 Tallinassa olemme klo 13.00, lähtö takaisin klo 17.00, laivalla oltava klo 16.30. Helsinkiin saavumme 19.30. Menomatkalla käytössä oma kokoustila, jossa arpajaiset, joulukortteja myynnissä. Digitietoa/neuvontaa antaa Margit Granberg.
Kokoustilassa tarjolla kahvia, hedelmiä, sämpylä. Paluumatkalla joulu-buffet juomineen. Laivalla hytti matkatavaroita varten.
Hinta 49 € jäseneltä, muilta 54 €. Ilmoittaudu 31.10. mennessä Anitalle 044 5301164 tai anita.kyllonen@helsinginsydanyhdistys.fi

Matkalle tarvitaan passi tai poliisin myöntämä virallinen henkilöllisyystodistus. Paikkatilanteen salliessa voivat Piirin muiden yhdistysten jäsenet osallistua matkalle jäsenhintaan. Matkaan lähtijöille toimitetaan matkaohjelma laskun yhteydessä. Tervetuloa mukaan!

Helsingin Sydänyhdistyksen Kinkunsulattelumatka 20.-23.01.2020 (ma-to).

Lähde nyt mukaan Helsingin Sydänyhdistyksen perinteiselle Kinkunsulattelumatkalle Viroon!

Kohteemme on monelle jo tutuksi tullut ja hyväksi havaittu Aqva Spa-kylpylä Rakveren kaupungin sydämessä. Siinä on sekä kylpyläosasto, että kauneuskeskus. Niiden 19 viihtyisässä hoitohuoneessa on tarjolla ylellinen valikoima ihoa helliviä vartalo- ja kasvohoitoja, kylpyjä sekä erilaisia hierontoja.

Saunaosasto, jossa on seitsemän saunaa, upea vesipuisto ja laadukas kuntosali. Ne ovat asukkaiden vapaassa käytössä. Rakvere sijaitsee noin puolentoista tunnin ajomatkan päässä Tallinnasta.

Matkan hinta on 425 €/hlö 2 hengen huoneessa. Oman huoneen saa 120 euron lisämaksusta.

Hintaan sisältyy: laiva- ja bussimatkat, 4 hyttiä matkatavaroillemme, buffet-ruokailu paluumatkalla omissa pöydissämme, majoitus, kolme hyvää aamiaista, kolme illallista pöytiin tarjoiltuna, ensimmäisenä iltana kaksi lasia viiniä, sydänluento kuohuviineineen, ja tietysti kolme hoitoa; kokovartalohieronta 60 min, jalkahoito 60 min, sekä valinnainen näistä; kylpy 20 min, vesisänkyhieronta 15 min, thermo spa, rasulbad.

Tottakai poikkeamme paluumatkalla paikallisessa pellavakaupassa (oma tuotanto).

Vastuullinen matkanjärjestäjä on Matkapojat Oy, joka myös hoitaa laskutuksen.

Kokoontuminen Viking Linen terminaalissa, Katajanokalla to 20.01. klo 09.30 ja lippujen jako.  Viking Linen Rosella lähtee klo10.30 kohti Tallinnaa, josta jatkamme bussilla Rakvereen.

Ilmoittautumiset 31.10.2019 mennessä Matkapojat/Miia Pakkanen 010 2323 410, miia.pakkanen@matkapojat.fi, tai anita.kyllonen@helsinginsydanyhdistys.fi, tai jaakko.kemppinen@gmail.com, myös p. 0400-239673.

Ilmoittautuneille lähetetään tarkempi matkaohjelma.

Käydäänpä sulattelemassa kinkut!

Tervetuloa mukaan!

Syysretki Albaniaan ja Montenegroon

12.10.2019 - 16.10.2019

Tirana, Skadar-järvi, Kotor-lahti, Budva ja Dubrovnik

Ilmoittaudu 31.5.2019 mennessä Maija-Riitalle s-postiin cendo@cendo.fi tai tekstiviestillä puh. 040-7080243

Lähdemme virkistäytymään yhdistyksen syysretkelle ALBANIAAN, MONTENEGROON JA DUBROVNIKIIN
12.10.-16.10.2019
LAUANTAINA 12.10. lennämme Dubrovnikiin Etelä-Kroatiaan Norwegianin suoralla lennolla klo 10.30-12.35. Lentokentällä meitä on vastassa suomalainen linja-auto ja tuttu kuljettajamme Lasse.
Lentokentältä siirrymme kokeneen oppaan johdolla Konavlan viinialueelle lounaalle sis. ruokajuomat. Lounaan jälkeen ajamme Montenegroon ja jatkamme kohti Tiranaan, Albanian pääkaupunkia, jossa majoitumme 4 tähden keskustahotelliin kahdeksi yöksi, ensin nautimme illallisen ruokajuomineen hotellin ravintolassa,

SUNNUNTAINA 13.10. teemme aamiaisen jälkeen Tiranan kaupunkikierroksen, jonka aikana vierailemme mm. hienossa Et´hem Bey-moskeijassa ja kansallismuseossa sekä värikkäällä basaarialueella. Illalla maistelemme herkkuja paikallisessa ravintolassa viinin kera.

MAANANTAINA 14.10. vierailemme Albanian kuuluisimmassa rantalomakohteessa Durresissa sekä historiallisessa Krujen kaupungissa ja sen tärkeimmässä nähtävyydessä 550 m korkealla kallionkielekkeellä olevassa linnakkeessa sekä Albanian kansallissankari Skanderbegin museossa.
Krujessa on aikaa lounastaa.
Illansuussa ajamme Montenegroon Budvan kaupunkiin, jossa majoitumme kahdeksi yöksi 4 tähden keskustahotelli Braceraan,
Nautimme yhteisen illallisen ruokajuomineen hotellin ravintolassa. Illalla halukkaat voivat lähteä oppaan johdolla opastetulle kävelylle Budvan vanhaan kaupunkiin.

TIISTAINA 15.10. teemme veneretken Skadar-järvellä Viparazin pienestä kalastajakylästä. Veneessä meille tarjotaan tervetulomalja ja pientä purtavaa. Lounastamme paikallisessa ravintolassa ja iltapäivällä ajamme UNESCON suojelun alla olevaan yli 2000 vuotta vanhaan Kotoriin, jossa teemme opastetun kaupunkikierroksen. Palaamme Budvaan, jossa ilta on vapaa.

KESKIVIIKKONA 16.10. ajamme takaisin Kroatiaan, rajanylityksen jälkeen vierailemme viinitilalla maistelemassa viinejä ja suolapaloja sekä ostamassa paikallisia käsitöitä.
Jatkamme Dubrovnikiin, jossa teemme kävelykierroksen upeassa vanhassa kaupungissa ja nautimme yhteisen lounaan ruokajuomineen. Siirrymme lentoasemalle, josta Norwegianin suora lento Helsinkiin klo 19.25-23.35.

Matkan HINTA on 1115 Eur/henkilö 2 hengen huoneessa,
lisämaksu 1 hengen huoneesta on 125 Eur.

Hintaan sisältyy
- lennot, suomalainen opas, linja-auto ja kuljettaja
- 4 yötä 4 tähden hotellissa aamiaisineen,
- 4 lounasta ja 2 illallista ruokajuomineen
- Skadar-järven veneretki ja viinitilavierailu
- ohjelman mukaiset pääsymaksut ja opastukset

Hintaan EI SISÄLLY matkustaja- eikä matkatavaravakuutusta eikä peruutusturvaa, erityisehdot: http://ingsva.fi/matkaehdot

Matkalla täytyy olla mukana PASSI, JOKA ON VOIMASSA VÄHINTÄÄN 3 KK MATKAN JÄLKEEN.
Rokotuksista tarvitaan vain ne, jotka on oltava aina voimassa, www. rokote.fi
Vastuullinen matkanjärjestäjä Matkatoimisto Ingsva, 65610 Mustasaari.
Matkalla noudatetaan erityisehtoja:www.ingsva.fi/matkaehdot: peruutusmaksut MYÖS SAIRASTUESSA
1. peruutus viimeistään 61 päivää ennen lähtöä, veloitetaan toimistomaksu 60 Eur
2. peruutus 60-31 päivää ennen lähtöä, veloitetaan varausmaksu 150 Eur
3. peruutus 30 päivää ennen lähtöä tai vielä tätä myöhemmin, veloitetaan kaikki todelliset kulut sekä lisäksi toimistomaksu 60 Eur.

Lisätietoja antaa: Stefan Sellberg, 040-196 5189, stefan.sellberg@ingsva.fi

Ilmoittautumiset Maija-Riitta Hyökylle,
s-postiin cendo@cendo.fi tai tekstiviestillä puh. 040-7080243.
Ilmoittautumiseen tarvitsemme seuraavat tiedot:
- nimet kuten passissa: sukunimi ja etunimet
- syntymäaika, passin numero
- matkapuhelinnumero, kotiosoite ja sähköposti
- mahdolliset allergiat ja erityisruokavaliot
- mahdollinen yhden hengen huone

HUOM! MUISTA HANKKIA AJOISSA MATKAVAKUUTUS JA SIIHEN KATTAVA PERUSTURVA!
Nautinnollista Matkaa!