Virkistysmatkat ja retket

Helsingin Sydänyhdistyksen Kinkunsulattelumatka 20.-23.01.2020 (ma-to).

Lähde nyt mukaan Helsingin Sydänyhdistyksen perinteiselle Kinkunsulattelumatkalle Viroon!

Kohteemme on monelle jo tutuksi tullut ja hyväksi havaittu Aqva Spa-kylpylä Rakveren kaupungin sydämessä. Siinä on sekä kylpyläosasto, että kauneuskeskus. Niiden 19 viihtyisässä hoitohuoneessa on tarjolla ylellinen valikoima ihoa helliviä vartalo- ja kasvohoitoja, kylpyjä sekä erilaisia hierontoja.

Saunaosasto, jossa on seitsemän saunaa, upea vesipuisto ja laadukas kuntosali. Ne ovat asukkaiden vapaassa käytössä. Rakvere sijaitsee noin puolentoista tunnin ajomatkan päässä Tallinnasta.

Matkan hinta on 425 €/hlö 2 hengen huoneessa. Oman huoneen saa 120 euron lisämaksusta.

Hintaan sisältyy: laiva- ja bussimatkat, 4 hyttiä matkatavaroillemme, buffet-ruokailu paluumatkalla omissa pöydissämme, majoitus, kolme hyvää aamiaista, kolme illallista pöytiin tarjoiltuna, ensimmäisenä iltana kaksi lasia viiniä, sydänluento kuohuviineineen, ja tietysti kolme hoitoa; kokovartalohieronta 60 min, jalkahoito 60 min, sekä valinnainen näistä; kylpy 20 min, vesisänkyhieronta 15 min, thermo spa, rasulbad.

Tottakai poikkeamme paluumatkalla paikallisessa pellavakaupassa (oma tuotanto).

Vastuullinen matkanjärjestäjä on Matkapojat Oy, joka myös hoitaa laskutuksen.

Kokoontuminen Viking Linen terminaalissa, Katajanokalla to 20.01. klo 09.30 ja lippujen jako.  Viking Linen Rosella lähtee klo10.30 kohti Tallinnaa, josta jatkamme bussilla Rakvereen.

Ilmoittautumiset 31.10.2019 mennessä Matkapojat/Miia Pakkanen 010 2323 410, miia.pakkanen@matkapojat.fi, tai anita.kyllonen@helsinginsydanyhdistys.fi, tai jaakko.kemppinen@gmail.com, myös p. 0400-239673.

Ilmoittautuneille lähetetään tarkempi matkaohjelma.

Käydäänpä sulattelemassa kinkut!

Tervetuloa mukaan!

Teatterimatka Tampereen Työväenteatteriin 21.3.2020

9.15 Lähtö Helsingistä

11.30 Teatterin lämpiössä kahvi/tee suolaisella leivällä.

13.00 Alkaa näytös Juhannustanssit, näytös pohjautuu Hannu Salaman teokseen.  Esityksen kesto 2,5 h, sis. väliajan

16.30 Ruokailu lämminhenkisessä Ellilän kievarissa Akaalla.

20.00 Mennessä paluu Helsinkiin.

Hintaan 115 € sisältyy matkat, teatteri ja tarjoilut.

Ilmoittaudu 19.2.2020 mennessä Anitalle 044 5301164