Tervehdys Sinulle Helsingin Sydänyhdistyksen jäsen!

Tervehdys sinulle Helsingin Sydänyhdistyksen jäsen!

HUOM!!! Sydänpiirin ja -yhdistysten toimintaesite on ilmestynyt. Esite on jaettu jäsenille postissa. Voit tutustua siihen myös tästä.

Kutsumme sinut mukaan perustettavaan  "Sydänaktivisti-ryhmään".  Ryhmä tulee toimimaan aktiivisesti sydänterveyden edistämiseksi Helsingin alueella. Se tarjoaa vapaaehtoisvoimin tietoa, tukea ja virkistystä ihmiselle, joita oma sydänterveyden tila kiinnostaa.

Toimintamuotoina tulee olemaan muun muassa asiantuntijaluentojen järjestely, vertaistukihenkilönä toimiminen, erilaisten mittausten suorittaminen, tiedottaminen, some, tietotekniikan muu hyödyntäminen, kerhojen (esim. askartelu, laulu, liikunta, keskustelu, kulttuuri, matkailu tai jonkin muu, joka itsellesi tuntuu innostavalta ja uskot toisiakin sen kiinnostavan) vetäminen tai tapahtumajärjestelyissä (esim. Sydänmessut syyskuussa) mukana oleminen.

Tottakai saat myös haluamaasi koulutusta tehtäviisi. Kokemuksesta voimme sanoa, että hyvä mieli tulee itselle bonuksena. Jos sinusta nyt tuntuu siltä, että haluat hyödyntää osaamistasi tekemällä hyvää ja hyödyllistä, niin olet sydämellisesti tervetullut perustettavaan ryhmäämme.

Ota pikaisesti meihin yhteyttä sähköpostilla tai soittamalla, niin keskustellaan omista osa-alueistasi tarkemmin.

Yhteystietomme: Marjatta Kuusela pj. 0400-448286, marjatta.kuusela@kolumbus.fi ja Anita Kyllönen siht. 044-5301164, anita.kyllonen@helsinginsydanyhdistys.fi

Tervetuloa mukaan sydänyhdistyksemme toimintaan! Tapahtumakalenterin löydät vasemmalla näkyvästä Tapahtumat-linkistä.