Tervetuloa Helsingin Sydänyhdistyksen jäseneksi

Jäsenyydestä on iloa ja etua. Liittymällä sydänyhdistyksen jäseneksi saat monipuolisia jäsenetuja ja mahdollisuuden osallistua sydänyhteisön toimintaan. Samalla tuet tärkeää sydäntyötä, jolla edistetään sydänterveyttä, ehkäistään sydänsairauksia ja tuetaan sairastuneita.

Täytä liittymislomake liittyäksesi jäseneksemme.

Jäseneksi liittyessäsi liityt paikalliseen sydänyhdistykseen, joka on osa alueellisesti toimivaa sydänpiiriä. Vaihtoehtoisesti voit myös liittyä jäseneksi johonkin kolmesta valtakunnallisesta sydänjärjestöstä. Sydänpiirit ja valtakunnalliset sydänjärjestöt kuuluvat Suomen Sydänliittoon.

Hyödyt Sydänyhdistyksen ja sitä kautta Sydänliiton jäsenyydestä monin tavoin

Sydänyhdistykset järjestävät paljon erilaista toimintaa voimavarojensa mukaan omilla paikkakunnillaan, tarjoavat paikallisia jäsenetuja, mahdollisuuden kokemusten jakamiseen sekä antavat vertaistukea. Osallistumalla yhdistysten toimintaan voit löytää uusia sydänystäviä. Yhdistysten toiminnasta saat lisätietoja niiden verkkosivuilta

Jäsenmaksu

Jäseneksi voit liittyä sähköisellä lomakkeella verkkosivuiltamme. Ennen liittymistä lomakkeelta selviää myös jäsenmaksun suuruus. Jäsenmaksun voit maksaa liittymisen yhteydessä verkkomaksuna tai halutessasi voit valita laskutus tavaksi normaalin laskun. Jos valitsit laskuvaihtoehdon sinulle postitetaan jäsenmaksu kahden viikon sisällä liittymisestäsi.

Sydän-lehti kannetaan kotiisi 5 kertaa vuodessa. Verkkolehti on luettavissa osoitteessa www.sydan.fi.  Jäsenmaksu on 27 €.

Loppuvuodesta 1.10-31.12 liittyneiltä jäseniltä ei veloiteta jäsenmaksua kyseiseltä vuodelta. Loppuvuodesta liittyneille uusille jäsenille lähetetään ensimmäinen jäsenmaksu seuraavan vuoden alussa tammi-helmikuun vaihteessa Sydän-lehden numero 1 yhteydessä.

Liittymislomakkeen löydät tämän tekstin alapuolelta. Täytäthän vähintään kaikki *tähdellä merkityt pakoliset kohdat ja lopuksi painat kohtaa tallenna tiedot. Huomaathan että liittymislomake koostuu kahdesta eri osiosta ja nämä ovat henkilö- ja yhteystieto- sekä jäsenyystieto-osio. Lomake on saatu onnistuneesti täytettyä kun olet lopuksi saanut viestin kiitoksia jäseneksi liittymisestä.

Tarjoamme Sinulle jäsenenä tietoa terveydestä sekä sydänystävällisiä vaihtoehtoja elintapojen kohentamiseen ja sairaudesta toipumiseen mm. jäsenlehtemme kautta.Tarjolla on paljon erilaisia sydänterveysaiheisia luentoja ja kuntoutumista, sydänjumppien ja retkien/kerhojen muodossa, matkoja, teatteriretkiä, brunssi, päiväkerho, pikkujoulutapahtuma ym.

Sydänyhdistyksen jäsenenä Sinulle kuuluvat myös monipuoliset jäsenedut, joihin voi tutustua tarkemmin joko Sydän-lehdessä tai Sydänliiton verkkosivuilla.

Sydänyhdistyksemme on osa Sydänjärjestöä, johon kuuluu Suomen Sydänliitto, 17 alueellista Sydänpiiriä sekä 234 Sydänyhdistystä.

Helsingin Sydänyhdistykseen kuuluu yhteensä n. 2400  jäsentä.

Lisätietoa Marjatta Kuusela pj. 0400 448286 ja Anita Kyllönen siht. 044 530 1164.