Kampanjat

sateenvarjo.jpg

Sateenvarjo SYDÄN

JÄSENHANKINTAKAMPANJA

Hanki yhdistykseemme uusi jäsen, voit voittaa hienon sateenvarjon ennen syyssateiden alkua!

Meitä on jo paljon, mutta yhdistykseemme mahtuu aina uusia jäseniä tukemaan arvokasta sydäntyötä ja edistämään sydänterveyttä.

Jäsenhankintakampanjamme haastaa kaikki nykyiset jäsenemme kutsumaan yhdistykseemme uuden jäsenen omasta lähipiiristään. Meillä kaikilla on ystäviä ja sukulaisia, jotka ovat kiinnostuneita sydäntyöstä, terveellisistä sydänterveyttä edistävistä elämäntavoista ja toisten auttamisesta. Ota jäsenyys puheeksi tavatessanne ja kutsu kiinnostunut ystäväsi mukaan johonkin lukuisista tapahtumistamme.

Toimi näin:

1. Kerro, että jäsenmaksulla tuetaan sydäntyötä myös Sinun paikkakunnallasi.

2. Täyttäkää yhdessä ystäväsi tiedot jäsenlomakkeeseen, ohjeet löydät täältä.

3. Lähetä ystäväsi nimi ja omat yhteystietosi yhdistyksemme sihteerille Anitalle s-postilla anita.kyllonen@helsinginsydanyhdistys.fi

4. Kerro tulevalle jäsenelle, että hänelle lähetetään Sydän-lehti ja toimintaesite, kun hän on liittynyt. Kerro myös, että hän saa myöhemmin jäsenmaksusta laskun, jos liittymistä ei tehty verkkosivujen kautta ja jäsenmaksua maksettu samalla.

Ohjaa hänet vierailemaan verkkosivullamme mahdollisimman usein ja kutsu hänet mukaan tapahtumiimme. Kerro hänelle myös puhelimissa ja tableteissa toimivasta kätevästä Sydän-sovelluksesta.

5. Osallistutte molemmat sateenvarjojen arvontaan, jonka suoritamme liikuntatapahtumassamme Luontokeskus Haltiassa 4.9.2019.

Kampanja-aika on 1.5.2019-31.8.2019.

Tule mukaan kampanjaamme - tuet arvokasta sydäntyötä!