Muu toiminta

Haluamme luoda sosiaalisia kontakteja sydäntoipilaiden keskuudessa, koska kokemuksesta tiedämme, että vertaistuella, tiedonsaannilla ja viihtyisällä, mieltä virkistävällä yhdessäololla on suuri merkitys myös sydämen hyvinvoinnille. Katso tarkemmin kohdasta virkistystoiminta.

Suuri Sydänkonsertti

Tärkein jokavuotinen yhdistyksen järjestämä konserttitilaisuus on marraskuun lopulle ajoittuva Suuri Sydänkonsertti, joka pidetään Temppeliaukion kirkossa. Konsertin musiikkiesitykset koostuvat erilaisista klassisen musiikin tunnetuista helmistä sekä suosituista joululauluista. Konsertin tulot käytetään toimintamme tukemiseen.

Biljardi

Biljardia  pelataan Ritz Biljardissa Eteläinen Hesperiankatu 22  keskiviikkoisin klo 13-15 Ritzissä. Aloitamme kevätkauden 8.1.2020. Uudet pelaajat ovat tervetulleita.

Kustannukset ovat osanotosta riippuen noin 100€ kaudelta. Lisätietoja Jukka Kivelä puh. 050 3043677 tai jukka.kivela@elisanet.fi

Lipaskeräykset

Vakiintunut varainkeruumuoto on myös valtiollisten ja kuntavaalien yhteydessä tapahtuva lipaskeräys. Jäsenemme ovat olleet innokkaita osallistujia ja niinpä kevään . Vuosi 2019 oli vilkas vaalivuosi kun pidettiin Eduskuntavaalit ja Eurovaalit.

Jäsenistö jaksoi osallistua innokkaasti ja saimme mukavan lisän kassan täytteeksi.Ensi vuonna ei näillä näkymin ole vaaleja, joten tällä varannolla kykenemme pitämään taloutemme vakaana seuraaviin vaaleihin

Kiitokset kaikille osallistuneille

Varainkeruun avulla voimme pienentää liikunnan hintaa. Tervetuloa myymään konsettiohjelmia ja päivystämään lipasvahteina !!!

Joulu- ja Pääsiäislounaat

Yhdistys järjestää yhteiset joulu- ja pääsiäislounaat

Lisäksi järjestämme retkiä ja teatteritapahtumia