Muu toiminta

Haluamme luoda sosiaalisia kontakteja sydäntoipilaiden keskuudessa, koska kokemuksesta tiedämme, että vertaistuella, tiedonsaannilla ja viihtyisällä, mieltä virkistävällä yhdessäololla on suuri merkitys myös sydämen hyvinvoinnille. Katso tarkemmin kohdasta virkistystoiminta.

Suuri Sydänkonsertti

Tärkein jokavuotinen yhdistyksen järjestämä konserttitilaisuus on marraskuun lopulle ajoittuva Suuri Sydänkonsertti, joka pidetään Temppeliaukion kirkossa. Konsertin musiikkiesitykset koostuvat erilaisista klassisen musiikin tunnetuista helmistä sekä suosituista joululauluista. Konsertin tulot käytetään toimintamme tukemiseen.

Biljardi

Biljardi.

Biljardia  pelataan Ritz Biljardissa Eteläinen Hesperiankatu 22 .Tänä syksynä aloitamme 4.9. 2019 , pelaamme keskiviikkoisin 13-15. Uudet pelaajat ovat tervetulleita.

Kustannukset ovat osanotosta riippuen noin 100€ kaudelta. Lisätietoja Jukka Kivelä puh. 050 3043677 tai jukka.kivela@elisanet.fi

Lipaskeräykset

Vakiintunut varainkeruumuoto on myös valtiollisten ja kuntavaalien yhteydessä tapahtuva lipaskeräys. Jäsenemme ovat olleet innokkaita osallistujia ja niinpä kevään Kunnallisvaalien keräykseen osallistui noin 70 kerääjää. Vuonna 2019 on vilkas vaalivuosi

Varainkeruun avulla voimme pienentää liikunnan hintaa. Tervetuloa myymään konsettiohjelmia ja päivystämään lipasvahteina !!!

Joulu- ja Pääsiäislounaat

Yhdistys järjestää yhteiset joulu- ja pääsiäislounaat

Lisäksi järjestämme retkiä ja teatteritapahtumia