Global frontpage

Sydänliitto - kaikkien sydänjärjestö

Suomen Sydänliitto on ihmisten voimavaroja vahvistava, sydänterveyttä edistävä ja sairastuneita tukeva, elinvoimainen järjestöyhteisö. Sydänyhteisöön kuuluu noin 70 tuhatta henkilöjäsentä, 16 sydänpiiriä, 223 sydänyhdistystä ja kolme valtakunnallisesti toimivaa jäsenyhdistystä. Tutustu toimintaan ja liity jäseneksi!

Etsitkö tietoa terveydestä tai sydänsairauksista?

Sydän.fistä löydät monipuolisia vinkkejä ja artikkeleita hyvinvoinnista ja terveydestä. Aiheina ovat mm. ruoka, liikunta, stressi, mielen hyvinvointi ja uni. Palvelusta löytyy mielenkiintoisia elämäntarinoita. Tuhti tietopaketti sydänsairauksista, niiden ennaltaehkäisystä ja elämästä sairauden kanssa auttaa kaikkia asiasta kiinnostuneita.

Onko itselläsi tai ystävälläsi pian syntymäpäivä tai muu merkkipäivä? Tai haluatko muistaa edesmennyttä läheistä?

Kerää kukkakimppujen ja adressien sijaan varoja sydäntyön hyväksi uuden Sydänliiton Oma sydän -keräyssivun kautta. Perusta Oma sydän -keräystili verkossa ja kutsu ystävät mukaan lahjoittamaan.

Jäsenyydestä iloa ja etua

Liittymällä sydänyhdistyksen jäseneksi saat monipuolisia jäsenetuja ja mahdollisuuden osallistua sydänyhteisön toimintaan. Samalla tuet tärkeää sydäntyötä, jolla edistetään sydänterveyttä, ehkäistään sydänsairauksia ja tuetaan jo sairastuneita.

Etsitkö kuntoutumis- ja teemakursseja?

Kuntoutuskalenteristamme löydät kaikki sydänyhteisön sopeutumisvalmennuskurssit.

Hei sinä ammattilainen!

Täältä löydät aineistoa ja koulutusta terveyteen liittyvistä asioista.

Tule mukaan Yksi elämä -terveystalkoisiin!

Kansantaudeistamme yleisimmät eli valtimosairaudet koskettavat joka viidettä suomalaista. Kutsumme sinut mukaan kasvavaan joukkoomme, joka tekee päivittäin jotain terveytensä ja hyvinvointinsa eteen – ja samalla läheistensäkin.

Koulutukset

Kuntoutukset