Restelin majoitusetu

Sydänliiton jäsenenä saat majoitusedun Restelin hotelleihin Suomessa. Mainitse Sydänliiton jäsenyys varauksen yhteydessä ja ota matkalle mukaan jäsenkorttisi.

Liity nyt Sydänyhdistyksen jäseneksi ja saat edut käyttöösi. Täytä liittymislomake täällä

Restelin hotellit

Suomen Sydänliiton jäsenille -10%:n alennus päivän hinnasta Suomen Restel hotelleissa.

Restelin hotelliketjuja ovat Cumulus City ja Cumulus Resort sekä Holiday Inn. Lisäksi Helsingissä Hotelli Seurahuone, Crowne Plaza ja Hotel Indigo.

Alennus lasketaan päivän majoitushinnasta. Hinnat vaihtelevat hotelleittain, päivän ja saatavuuden mukaan ja tarjoushintaisia huoneita on myynnissä rajoitettu määrä/hotelli/päivä. Jäsenhinta koskee uusia varauksia ja vapaa-ajan majoitusta. Maksu käteisellä tai henkilökohtaisella maksukortilla.

Cumulus City ja Resort

Cumulus- ja Rantasipi -hotelliketjut yhdistyivät vuoden 2017 alussa yhdeksi vahvaksi kotimaiseksi Cumulus City & Resort -ketjuksi, joka palvelee entistä paremmin eri asiakasryhmiä monipuolisella palvelutarjonnallaan. Cumulus-hotellit ovat jatkossa Cumulus City -hotelleja ja Rantasipit Cumulus Resort -hotelleja. Uusi hotelliketju tarjoaa uudistuvia palveluita ja laajan valikoiman erilaisia hotelleja kaikkiin tarpeisiin kuten kaupunkilomalle, rentoutumiseen, liikematkustamiseen ja tilaisuuksien järjestämiseen.

Rento ja uudistuva Cumulus toivottavaa sinut tervetulleeksi 40 vuoden kokemuksella. Hotellien sijainti kaupungin keskustassa, hyvät liikenneyhteydet ja palvelujen läheisyys tuovat sujuvuutta niin työmatkalle kuin vapaa-aikaan.

Holiday Inn

Holiday Inn -hotellit ovat tasokkaita hotelleja ja sopivat niin vapaa-aikaan kuin liikematkustajien kiireiseen arkeen.

Varaukset

Varaukset Restel varauskeskuksesta puh. 020 055 055 (0,17 €/puh + 0,75 €/min) tai my.reservation@restel.fi tai Restelin omalta varaussivustolta osoitteessa: https://booking.restel.fi tunnuksella SYDAN.

Kohderyhmät Jäsenet