Terveysneuvonta

Terveysneuvonta- ja mittauspäivät

Terveysneuvonta ja -mittauspäivissä esimerkiksi apteekeissa Sinulla on mahdollisuus mittauttaa kokonaiskolesterolisi, verensokerisi ja verenpaineesi.  Tulokset saat heti mukaasi. Mittaaja ohjaa ja neuvoo sinua sekä tekee sinulle valtimotautien riskiarvion. Lisäksi opastamme pulssin tunnustelua, jonka tarkoituksena on opastaa sinua havaitsemaan mahdolliset rytmihäiriöt hyvissä ajoin. Mittauspalvelu on maksullinen. Mittauspäiviä järjestetään ympäri vuoden, seuraathan paikallista apteekkien lehti-ilmoittelua.

Sydänterveys -luennot

Sydänterveyteen liittyvät luentokokonaisuuudet ovat aina puhuttelevia ja mielenkiitoisia. Luennon aiheet voivat liittyä esimerkiksi sepelvaltimotautiin, kohonneeseen  verenpaineeseen ja sen omaseurannan merkitykseen, sydäninfaktin oireisiin ja ensiapuun, sydänystävälliseen ruokaan, pulssin tunnusteluun ja eteisvärinään, jne.  Aihekokonaisuuksista voit kysellä lisää Sydänpiiristä p. 0405875799. Luennot ovat maksullisia.