Liikkumaan

Järjestämme sydänoireisille tiistaisin klo 10 - 11 liikunnallista kuntoutusta Tapiolan urheiluhallin judosalissa 14.1. - 28.4. Kauden jäsenhinta 120 €. Ilmoittaudu toimisto@espoonsydanyhdistys.fi.

Jooga parantaa nivelten liikkuvuutta, tasapainoa, lihaskuntoa ja auttaa rentoutumaan. Tästä pääset nauttimaan keskiviikkoisin klo 10.30 - 12.00 niinikään Tapiolan urheilupuiston judosalissa. Rohkeasti mukaan - aiempaa joogakokemusta ei tarvita. Salissa on alustat, mutta ota oma pyyhe alustan suojaksi, päälle rento asu ja villasukat mukaan. Jäsenhinta 90 € kattaa koko kevätkauden 15.1. - 29.4. Ilmoittaudu toimisto@espoonsydanyhdistys.fi.

Kenties tulet mieluiten mukaan alkuillasta Olariin vesijumppaan tai kuntosaliin potilasjärjestöjen yhteisryhmiin?  Tiistaisin klo 19.00 - 19.30 vesijumppaa tai keskiviikkoisin klo 19.00 - 20.00 vuoroviikoin vesijumppaa/kuntosaliharjoittelua. Tiistai-illan ilmoittautumiset Marita Lassilalle (marit.lassila@gmail.com) ja keskiviikon toimisto@allergiayhdistys.fi.