Elisan Omaguru

Elisan Omaguru tarjoaa jäsenetuna Sydänliiton mobiilijäsenkortin latauspalvelun ilmaiseksi sekä tietoturvakartoituksen puhelimeesi tai tablet-laitteellesi edulliseen jäsenetuhintaan.

Liity nyt Sydänyhdistyksen jäseneksi ja saat tämänkin edun käyttöösi. Täytä liittymislomake täällä

Elisa Omagurun edut

Sydänliiton Mobiilijäsenkortti vaivattomasti käyttöön maksuttomalla asennuspalvelulla!

Elisa Omaguru tarjoaa Sydänliiton jäsenille Mobiilijäsenkortin asennuspalvelun veloituksetta.

Hyödynnä myös mahdollisuus puhelimesi tai tablet-laitteesi Tietoturvakartoitukseen Sydänliiton jäsenten etuhintaan 49 € (norm. 65 €)!

Varaa aikasi veloituksettomaan mobiilijäsenkortin asennuspalveluun osoitteessa https://elisa.fi/omaguru/palvelupisteet/ tai soittamalla Omagurun puhelinpalveluun 0600 900 500 (Ark. 8—21, la 9—17. Puhelun hinta 2,28 €/min + pvm/mpm, jonotus vain pvm/mpm)

Elisa Omagurun edut Sydänliiton jäsenille ovat voimassa seuraavissa Elisan myymälöissä sijaitsevilla palvelupisteillä:

• Espoo: Kauppakeskus Iso Omena
  • Espoo: Kauppakeskus Sello
  • Helsinki: Kauppakeskus Itis
  • Helsinki: Elisa Kulma, Aleksanterinkatu
  • Hämeenlinna: Kauppakeskus Goodman
  • Joensuu: Kauppakeskus Iso Myy
  • Jyväskylä: Kauppakeskus Forum
  • Kouvola: Kauppakeskus Veturi
  • Oulu: Kauppakeskus Valkea
  • Seinäjoki: Kauppakeskus Epstori
  • Tampere: Hallituskatu
  • Turku: Kauppakeskus Hansa

Asiantuntevaa apua ja ymmärrettävää opastusta kodin digiasioissa

Elisa Omagurun ystävälliset asiantuntijat neuvovat, opastavat ja auttavat pulmatilanteissa riippumatta siitä, mistä olet laitteesi ostanut tai minkä operaattorin liittymää käytät. Omaguruilta saat avun kaikkiin kodin digilatteita koskeviin asioihisi – oli kyse sitten matkapuhelimesta, tietokoneesta tai viihde-elektroniikasta.

Meille on tärkeää, että kokematonkin käyttäjä saa täyden hyödyn ja huvin irti kodin tietotekniikasta. Siksi puhumme digiasioista ymmärrettävällä arkikielellä ja varmistamme, että asioidessasi kanssamme opit samalla itse.

Tutustu Omaguruihin osoitteessa https://elisa.fi/omaguru!

Kohderyhmät Jäsenet