Vertaistukihenkilönä verkossa -koulutus 5.10.2019 Tampere

16.9.2019

KOULUTUS | Syyskausi 2019

Koulutuksen toteuttavat yhteistyössä Aivoliitto ja Suomen Sydänliitto.

Verkkovertaistukihenkilökoulutus on tarkoitettu aiemmin jonkun vertaistukitoiminnan peruskoulutuksen käyneille vertaistukihenkilöille (esim. vertaistukihenkilökoulutus tai vertaistukiryhmänohjaajan koulutus).

Voidakseen osallistua koulutukseen ei tarvitse olla verkkoguru, mutta on hyvä hallita perusasiat.

Koulutuksen jälkeen toivomme, että koulutetut sitoutuvat koulutuksen jälkeen toimimaan chateissa vertaistukihenkilöinä noin 1-2 kuukauden välein. Annamme taustatukea ja ohjausta myös koulutuksen jälkeen. Oman järjestösi yhteyshenkilöltä saat lisätietoa asiaan liittyen, Sydänliiton yhteyshenkilö on Susanna Lehtimäki, susanna.lehtimaki@sydan.fi, puh. 044 734 7300.

Aika ja paikka:

5.10.2019      Scandic Tampere Station, Ratapihankatu 37, 33100 Tampere.

Kohderyhmä: Sydänyhdistysten jäsenet, jotka ovat kiinnostuneita toimimaan verkkovertaistukihenkilöinä. Koulutus on tarkoitettu vertaistukitoiminnan peruskoulutuksen käyneille vertaistukihenkilöille (esim. vertaistukihenkilökoulutus tai vertaistukiryhmänohjaajan koulutus). Keskustele verkkovertaistukihenkilöksi ryhtymisestä oman yhdistyk-sesi/järjestösi edustajan kanssa ennen koulutukseen hakeutumista.

Kesto: 1 päivä.

Hinta: Koulutus on maksuton ja ohjelmassa mainitut tarjoilut sisältyvät siihen.

Matkat: järjestävät liitot kustantavat osallistujilleen mahdolliset matkakulut halvimman matkustustavan mukaan, matkalaskua vastaan (ei päivärahoja).

Lisätietoja koulutuksista antaa: Tuottaja Kirsi Airos, kirsi.airos@sydanliitto.fi, p. 050 584 9463.

Ilmoittautuminen koulutukseen:  Viimeistään 23.9. www.sydanliitto.fi/koulutuskalenteri.