Tekojen tiistai on pian täällä!

18.11.2019

TOIMEKSI | Auttaminen, antaminen ja lahjoittaminen yhdistävät ihmiset joulukuun ensimmäisenä tiistaina 3.12.2019. Tekojen tiistai eli kansainvälisesti Giving Tuesday on teemapäivä, jolloin kiinnitetään huomiota yhteisöön – silloin jokainen voi tehdä hyvää pienten tai suurten tekojen kautta. Yhdysvalloista liikkeelle lähtenyt kampanja on noussut maailmalla jopa joulua tärkeämmäksi hyvän tekemisen päiväksi, ja kerännyt osallistujia yli 150 maasta.

Nyt on hyvä hetki yhdistyksissäkin ottaa Tekojen tiistai osaksi omaa toimintaa, ja järjestää vaikka ylimääräiset yhdistyskahvit. Sydänmerkin jouluinen viikunakakku valmistuu helposti ja maistuu hyvältä kahvin kanssa. Pullan ystäville suosittelemme paistamaan sitruunapullaa. Laittakaa siis pannu kuumaksi, ja pitäkää avoimet ovet lähiseudun asukkaille! Kahvin lomassa on mukava jutella, viettää aikaa yhdessä sekä kertoa oman yhdistyksen toiminnasta. #tekojentiistai

Sydänliittokin on mukana viettämässä Tekojen tiistaita 3.12.2019. Kampanjasivuilla etsimme tiistain hyviä tekoja. Olemme pyytäneet ihmisiä jakamaan niitä kanssamme. Käy tutustumassa ja lukemassa mitä ehdotuksia on tullut: www.sydan.fi/tekojentiistai