Sydänviikko ja Latu-yhteistyö 2020

20.11.2019

TIEDOKSI | Sydänviikkoa vietetään 3.-10.5.2020 retkeilyn teemalla. Joulukuussa jaettava Sydänviikon vinkit toimitetaan nyt osana laajempaa, koko ensi vuotta ja Latu-yhteistyötä koskevaa, vinkkivihkosta. Mukana vinkkivihkosessa ovat Sydänviikon lisäksi myös Suomen Ladun helmikuussa käynnistyvä Ulkona kuin lumiukko -kampanja, Sydänviikon viimeisenä päivänä 10.5. vietettävä Unelmien liikuntapäivä sekä Suomen luonnonpäivänä 31.8.2020 käynnistyvä Nuku yö ulkona -tapahtuma.

Yhteinen vinkkivihkonen jaetaan kaikille sydän- ja latuyhdistyksille sekä sähköisesti että painettuna. Vaikka kaikkia vinkkivihkosen tapahtumia voi toteuttaa sydänyhdistyksessä itsenäisesti, yhteisillä vinkeillä haluamme kannustaa sydän- ja latuyhdistyksiä jatkamaan, tiivistämään tai aloittamaan yhteistyö yhä vaikuttavampien tapahtumien luomiseksi.

Lisätietoa ensi vuoden Sydänviikosta ja Latu-yhteistyöstä 2020 on tulossa joulukuussa lähetettävässä järjestötiedotteen extrassa, jonka kautta voit ladata em. yhteistyön vinkkivihkosen.

Kohderyhmät Yhdistystoimijat