Sydänviikko 2020 siirtyy syksyyn

17.3.2020

TIEDOKSI | Vuoden 2020 Sydänviikko on päätetty siirtää syksyyn. Sydänviikkoa tullaan viettämään tänä vuonna poikkeuksellisesti koronavirusepidemiasta johtuen 27.9.-4.10.2020. Samaan ajankohtaan ajoittuu myös 29.9. vietettävä Maailman sydänpäivä. Sydänviikon retkeilyteemaan ei tule muutosta.

Tulemme päivittämään Sydänviikon sähköisiä materiaaleja syksyiseen retkeilyyn sopivaksi ja uudet sähköiset materiaalit ovat saatavilla mediapankin Sydänviikko 2020 -kansiosta kevään aikana.

Sydänviikoksi tilattujen Sydänviikon materiaalipakettien toimitus siirtyy myös syksyyn ja näillä näkymin ne toimitetaan yhdistyksiin syyskuun alussa. Myös Sydän-lehden 2/2020 numerosta tilatut tuplamäärät perutaan Sydänviikon siirtyessä.

Jos olette tilanneet Sydänviikon materiaalipaketin tilauksen yhteydessä myös muuta materiaalia, mm. muita oppaita ja esitteitä, ne toimitetaan teille Sydänviikkopaketin mukana. Mikäli haluatte muut materiaalit jo aiemmin, niin olettehan yhteydessä tilaukset@sydanliitto.fi

Oheistuotteiden tilauksia ei valitettavasti pystynyt siirtämään syksylle. Näin ollen Profile Import postittaa ja laskuttaa Yhdistyskaupasta tekemänne tilaukset (mm. T-paidat, lippikset ym.) tällä viikolla (vko 12). Suurin osa toimitettavista paketeista on pieniä, joten ne toimitetaan suoraan vastaanottajan postilaatikkoon. Jos pakettisi toimitetaan Postiin etkä pääse sitä hakemaan, olethan yhteydessä meihin ja järjestään asia.

Tiedoksenne, että oheistuotteista makkaratikkujen ja sydämenmuotoisten kädenlämmittimien tilausmäärät eivät riittäneet tilauksen toteutumiseen eli emme saa niitä lainkaan tulevan Sydänviikon tuotteistukseen.

Olethan yhteydessä, jos sinulla on kysyttävää tilauksiin liittyen!

Myös Sydänviikon yhteistyökumppanimme Suomen Latu on ilmoittanut siirtävänsä, peruvansa tai muuttavansa etätapahtumiksi kaikki yleisötapahtumat, koulutuksensa ja kokouksensa 31.5. asti. Unelmien liikuntapäivänä 10.5. ei järjestetä tapahtumia, vaan kannustetaan omatoimiseen liikuntaan.

Kohderyhmät Yhdistystoimijat