Sydänmindfulness tutuksi sydänyhdistyksessä

18.4.2019

TOIMEKSI | Sydänmindfulness (mindfulness=tietoisuustaito) on stressinhallintaa ja sydänterveyttä edistävä uudenlainen liikuntamuoto. Harjoitteisiin kuuluvat tietoisen hengityksen harjoittaminen, ohjattu mietiskely, tietoisen liikkeen harjoittaminen ja erilaiset rentousharjoitukset. Sydänmindfulness edistää sydänterveyttä stressin hallinnan, kehon ja mielen rentoutumisen sekä tietoisen ja hyväksyvän läsnäolon merkityksen ymmärtämisen kautta.

Yhdeksän mindfulness-ohjaajaa on kouluttautunut Sydänmindfulness-ohjaajaksi. Jos yhdistys on kiinnostunut järjestämään Sydänmindfulness-kurssin, niin se voi olla yhteydessä Sydänmindfulness-ohjaajaan ja sopia kurssin järjestämisestä. Jokainen ohjaaja päättää oman maantieteellisen toiminta-alueensa. Ohjaajaa voi pyytää pitämään myös tutustumistunnin.

Ohjaajia ovat

Huom! Kurssi soveltuu kaikille sydämensä terveydestä kiinnostuneille.

Lisätietoja Sydänmindfulness-toiminnasta  löytyy Yhdistysnetistä ja Sydänliiton liikunta-asiantuntijalta; Annukka Alapappila, annukka.alapappila@sydanliitto.fi, 040-502 9091

Jos yhdistyksenne on kiinnostunut Sydänmindfulness-toiminnasta ja ohjaajat ovat kaukana, viesti kiinnostuksesta Annukka Alapappilalle.

Pieni Sydänmindfulness-maistiainen, olepa hyvä!

Kohderyhmät Yhdistystoimijat