Ryhmämatkoja jäsenetukumppaneilta

17.2.2017

TIEDOKSI Tutustu vuoden 2017 jäsenetuihin. Sydänyhdistyksen jäsenenä voit hyödyntää yhteistyökumppanien tarjoamia monipuolisia etuja.
Jäsenetukumppanit tarjoavat myös ryhmämatkoja ja varatessasi voitte olla suoraan yhteydessä Sydänliiton omaan yhteyshenkilöön.

Viking Linella yhteyshenkilönä on Christina Rönnman ja Holiday Clubilla Teemu Sillanpää.

Viking Line - ryhmämatkoja punaisille laivoille

Myös kuluvana vuonna Punaiset laivat ovat mitä parhain tapa koota ryhmä kasaan ja lähteä yhdessä risteilylle. Oli kyseessä sitten vapaamuotoisempi kevätmatka tai virallisempi yhdistyksen juhlatilaisuus, varaa koko paketti kätevästi yhdellä puhelinsoitolla. Katso matkavaihtoehdot ja pyydä tarjous netissä tai räätälöity tarjous suoraan allekirjoittaneelta.

Tulen mielelläni kokouksiinne kertomaan Viking Linen viimeisimmät kuulumiset ja teitä kiinnostavista matkavaihtoehdoista. Otathan ajoissa yhteyttä, niin katsotaan kalentereistamme yhteinen hetki.

Sydämellisin terveisin

Christina Rönnman
Myyntipäällikkö
christina.ronnman(at)vikingline.com

Kerää 20 henkilön ryhmä ja nauti Holiday Club -eduista!

Sydänliiton yhteistyökumppani Holiday Club Resorts Oy tarjoaa yhdistyksille erikoishintaisia ryhmämatkoja Holiday Club -kylpylähotelleihin: Saimaalle, Caribiaan, Tampereen Kylpylään, Katinkultaan, Kuusamon Tropiikkiin, Saariselälle ja Sallaan.

Kun teet vähintään 20 henkilön ryhmävaraus – saat Holiday Club -kylpyläloman kaupan päälle!

Toteutuneen ryhmävarauksen tekijänä saat lahjakortin, joka oikeuttaa 1 vrk kylpylälomaan kahdelle. Lahjakortti on voimassa vuoden. Varaa ryhmämatka 31.5.2017 mennessä. Tarjous koskee vain uusia varauksia.

Varaukset ja tiedustelut:

Teemu Sillanpää